معاون اداره کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش:

رویداد «یک صدا ایران» کلید خورد

تهران (پانا) - معاون برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی هنری اداره کل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش از برگزاری رویداد سه روزه «یک صدا ایران» خبر داد که یک رویداد تولید محتوای هنری و رسانه‌ای دانش‌آموزی است و از چهارشنبه تا جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۱۵۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
رویداد «یک صدا ایران» کلید خورد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، حجت‌الاسلام محمد خانی در نشست بررسی طرح تحولی کانون‌های فرهنگی تربیتی امید فردا اظهار داشت: طرح «یک صدا ایران» به صورت آزمایشی، آخر این هفته با مشارکت حوزه هنری برگزار و سپس در کانون‌ها برگزار می‌شود. دانش‌آموزان می‌توانند در بخش‌های مستند، فیلم کوتاه، پادکست، انیمیشن، موشن گرافیک، کمیک استریپ، طراحی پوستر، عکس نوشته، اینفوگرافیک، نویسندگی و روایت‌نویسی، شعر، استاپ موشن و ویدیوی خلاقانه در قالب این طرح تولید محتوا کنند.

وی افزود: برای تحول در کارها باید نگاه روبه جلویی داشته باشیم؛ وقتی صحبت از دولت انقلابی و تحول می‌کنیم باید برنامه‌ها و عملکرد ما رویکرد انقلابی داشته و نسبت به گذشته متحول شده باشند.

خانی ادامه داد: برنامه‌ها در مدارس و کانون‌های فرهنگی تربیتی باید رنگ و بوی متفاوت داشته باشند زیرا در دولت اسلامی و انقلابی در حال شکل گرفتن است.

معاون برنامه ریزی اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی بیان کرد: تحول با تغییر با یکدیگر متفاوت است در برخی از حوزه‌ها باید نگاهمان را تغییر دهیم.

وی همچنین با تاکید بر مردمی‌سازی کانون‌ها و برنامه‌های آموزش و پرورش اظهار داشت: استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی فعال در این راستا موثر است.

خانی ادامه داد: توجه به انتخاب مدیران کانون‌های فرهنگی تربیتی بسیار مهم است زیرا تحول بزرگ را انسان‌های بزرگ رقم می‌زنند. مدیران کانون ها باید نگاه فرهنگی هنری داشته و توانمند و دارای صاحب نظر در امر تعلیم و تربیت در فضاهای فرهنگی هنری باشند.

معاون اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی گفت: دو برنامه جدی به لحاظ محتوایی پیش رو داریم؛ «سینما-کانون» یکی از این اقدامات است که سامانه بلیط فروشی آن در شبکه شاد راه‌اندازی خواهد شد و فیلم‌های روی پرده سینما در کانون‌ها نیز از آبان ماه پخش شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار