رویداد "یک صدا ایران" برگزار شد

تهران (پانا) - مراسم افتتاحیه رویداد ملی "یک صدا ایران" برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
رویداد "یک صدا ایران" برگزار شد

عصر امروز رویداد ملی تولیدات تیم‌های هنری نوجوان با عنوان «یک صدا ایران» در تالار سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی در دو بخش پسران و دختران، به صورت رسمی آغاز شد.

در ابتدای این مراسم وحید عظیمی، معاون فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی و دبیر این رویداد اظهار داشت: در جبهه فرهنگی انقلاب تصمیم گرفته شد بستری برای تولید محتوای هنری و رسانه‌ای با توجه به موضوعات روز فراهم شود و نوجوان عزیز با استفاده از این ظرفیت، تولیدات خود را در اختیار عموم مخاطبان قرار دهند.

وی ادامه: نکته مهم این رویداد این است که آوینی‌های متعددی که در مدارس هستند شناسایی شوند و ما باور داریم هستند کسانی که همچون این شهید بزرگوار، قله‌های رفیع موفقیت را درنوردند.

دبیر رویداد " یک صدا ایران" با اشاره به این موضوع که اثرات تولید شده به شدت غنی است و باعث زنده شدن امید در دل‌ها شده است، گفت: چنین رویدادی را برگزار کردیم تا تا بتوانیم دور هم جمع شویم و تیم‌های خوبی را در راستای تولید محتوای فاخر تشکیل دهیم، امیدوارم در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد تولید آثار بسیار موثر و خوب از شبکه نوجوانان انقلابی باشیم.

معاون فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با بیان این موضوع که فضای رویداد "یک صدا ایران" در دست دانش‌آموزان است، عنوان کرد: هدف ما این است که دانش‌آموزان، خود را از درون کشف کنند و زمان فعلی را بشناسند. امروز ما در یک جنگ جدی قرار داریم و دشمن در فضای مجازی و رسانه‌ها به صورت جدی وارد عمل شده است. بدون شک چنین روزهایی یادآور شب‌های عملیات در زمان هشت سال دفاع مقدس است با این تفاوت که شب‌های عملیات فعلی در فضای رسانه‌ای است.

وی در تشریح روند برگزاری این رویداد، تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این رویداد امروز ۲۰ مهرماه برگزار شد و پس از اتمام مراسم افتتاحیه تیم‌های شرکت کننده در محل‌های تعیین شده که در مجموعه حوزه هنری وجود دارد، مستقر خواهند شد. اساتید تسهیل‌گر و مربی‌های رسانه‌ای در حوزه‌های مختلف همراه این تیم‌ها خواهند بود تا بوم ایده‌‌پردازی آن‌ها تکمیل شود و پس از تایید فرایند اصلی که تولید محصول است، به صورت رسمی شروع شود.

وی خاطرنشان کرد: تولیدات به شدت اهمیت دارد و نباید هیج لحظه‌ای از این رویداد را از دست داد. هر اثری که تولید شود قطعا برای ما دارای ارزش و اهمیت است.

عظیمی در پایان با اشاره به این موضوع که روز جمعه، ۲۲ مهرماه مراسم اختتامیه این رویداد برگزار خواهد شد، گفت: پس از تحویل تمامی آثار به داوران از بین تمامی تیم‌های شرکت کننده، در روز اختتامیه ۱۰ تیم برتر انتخاب می‌شوند و از آن‌ها تقدیر و تشکر به عمل می‌آید و برای تولید اثرهای بعدی، حمایت های لازم از آن‌ها انجام خواهد شد.

در ادامه این مراسم محمدصادق باطنی، مدیر شبکه امید و محمدحسین ساعی، رئیس دانشگاه سوره به صورت مجزا در جمع پسران و دختران شرکت کننده این رویداد به سخنرانی پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار