امام جمعه صفادشت تأکید کرد:

لزوم پیگیری مشکلات معیشتی مردم توسط مسئولین در اولویت است

ملارد (پانا) - امام جمعه صفادشت در خطبه‌های نماز جمعه امروز پیرامون اولویت اصلی کار مسئولین گفت دغدغه اصلی دولت باید رفع مشکلات معیشتی مردم باشد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
لزوم پیگیری مشکلات معیشتی مردم توسط مسئولین در اولویت است

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی خوبرو، امام جمعه صفادشت در خطبه‌های نماز جمعه امروز بیان کرد: طراح این هنجارشکنی‌ها آمریکای جنایتکار، رژیم صهیونیست و آل سعود است، این منافقین کوردل اجیریافته ایادی کفر هستند که خوی وحشی‌گری شان امروز نمایان شده است.

وی ادامه داد: ضدانقلاب‌ها اینقدر احمق هستند که فکر می‌کنند می‌توانند در برابر قدرت نظامی اول منطقه قد عَلم کنند، این روزها می‌گذرد، این هیجانات می‌گذرد، این مدارا کردن‌ها می‌گذرد. مردم ما عفیف هستند و فرهنگ و عقایدشان یک روزه تغییر نمی‌کند.

امام جمعه صفادشت افزود: تا زمانی که ملت ایران کنار هم دست در دست هم و گوش بفرمان رهبر معظم انقلاب باشند این توطئه‌ها راه به جایی نخواهد برد.

وی خطاب به مسئولان گفت: واجب است که معیشت مردم، دغدغه اول دولت‌مردان باشد، این افزایش بی‌رویه اقلام مصرفی پذیرفتی نیست، با جیب خالی نمی‌شود یک خانواده را مدیریت کرد، این وظیفه مسئولان است که چاره‌اندیشی کنند و هر چه در توان دارند برای رفع مشکلات اقتصادی بکار گیرند.

خوبرو تأکید کرد: هیچ تازیانه‌ای دردناک‌تر از فقر نیست و امروز مردم از این تَورم بالا گله‌مند هستند، اقتصاد ناسالم، قهری با دین بوجود می‌آورد، بنابراین لازم است دغدغه اول دولت، رفع مشکلات معیشتی باشد چرا که اگر امنیت و اتحاد ملی کشور آسیب ببیند نه می‌شود با فساد مبارزه کرد و نه می‌توان کشور را ساخت.

دانش‌آموز خبرنگار: پارسا رفیعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار