معاون پرورشی دبیرستان شهید همت شهرستان ملارد:

دست یافتن به جامعه سالم، با الگویی همچون ائمه‌اطهار امکان پذیر است

ملارد (پانا) - معاون پرورشی دبیرستان شهید همت شهرستان ملارد، طرح مصباح‌الهدی را زمینه‌ای برای رشد و تکامل انسان خواند و الگوگیری از زندگی ائمه را مانند چراغی در تاریکی و از برترین الگوها دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۴۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
دست یافتن به جامعه سالم، با الگویی همچون ائمه‌اطهار امکان پذیر است

زهره‌ پیوندی، معاون پرورشی دبیرستان شهید همت، ضمن اشاره به حدیث ثقلین پیامبر اکرم(ص)، هدف طرح‌ پرورشی مصباح‌الهدی را که از حدود سال ۱۳۹۳ شروع به کار کرد، آشنایی با سبک زندگی و سیره عملی ائمه(ع) دانست و گفت: « تا کنون آثار و فعالیت‌های زیادی در قالب پادکست، کلیپ، عکس‌نوشته، پوستر و معرفی کتاب در این زمینه تولید شده است».

وی ادامه داد: «در جریان طرح مصباح‌الهدی، دانش‌آموزان بیش از پیش با سبک زندگی ائمه(ع) آشنایی پیدا می‌کنند و ما نیز امیدواریم تا دانش‌آموزان در حد توان خود از شجره پربار پیامبران، میوه معرفت بچینند».

پیوندی در رابطه با محوریت امسال طرح‌مصباح‌الهدی‌ اظهار کرد: «امسال هم طرح مصباح‌الهدی در سطح شهرستان‌های استان تهران با محوریت شناخت زندگی حضرت علی(ع)، مولای متقیان و همچنین امام عصر(عج) در حال اجرا و فعالیت است که دانش‌آموزان امکان شرکت و حضور در این طرح را خواهند داشت».

معاون پرورشی دبیرستان شهیدهمت با اشاره به حدیث "هر کسی بمیرد و امام‌ زمان خود را نشناسد گویی در زمان جاهلیت مرده است"، خاطرنشان کرد: «بی‌شک اجرای این طرح گامی در جهت شناخت هرچه بیشتر امام عصر(عج) به شمار می‌رود و دست یافتن به جامعه سالم با الگویی همچون ائمه‌اطهار امکان پذیر است».

دانش‌آموز خبرنگار: اسما بصری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار