اراده قوی بسیج فرهنگیان برای مقابله با هجمه‌های پوشالی دشمنان

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت بسیج فرهنگیان استان اراده قوی دارد تا در مقابل هجمه‌های پوشالی دشمنان بایستد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
اراده قوی بسیج فرهنگیان برای مقابله با هجمه‌های پوشالی دشمنان

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در آیین تکریم و معارفه مسئول بسیج فرهنگیان سپاه حضرت عباس (ع) استان با عنوان اینکه ثروت مهم یک دستگاه منابع انسانی آن است، اظهار کرد: تربیت افراد متخصص، ولایی، انقلابی با تفکر بسیجی از ضروریات است.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش صرفا یک نهاد آموزشی نیست، بلکه یک نهاد فرهنگی اجتماعی و مولد سرمایه انسانی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه آموزش و پرورش با حضور و همکاری بسیج فرهنگیان می تواند به اهداف ترسیم شده خود در حوزه تعلیم و تربیت دست پیدا کند، تصریح کرد: آسیب اصلی امروز در کشور تفرقه افکنی دشمنان است که نیروهای بسیجی بویژه بسیج فرهنگیان می تواند در خنثی کردن این دسیسه نقش مهمی را ایفا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه بسیج فرهنگیان در بحث تربیت معلم آینده‌ساز و تراز انقلاب و همچنین نسل آینده‌ساز و در تراز انقلاب نقش مهمی ایفا می‌کنند، گفت: آموزش و پرورش یک نهادی است که به حمایت‌های بسیج گونه همه دستگاه‌های متولی برای رسیدن به اهداف و سند تحول سند بنیادین نیاز دارد.

دراین آیین از زحمات سرهنگ پاسدار سید محمد لطیفی تقدیر و سرهنگ پاسداربهنام سمیعی بعنوان مسئول جدید بسیج فرهنگیان این استان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار