مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور:

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرچمدار قصه‌گویی است

مشهد (پانا) - مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرچمدار قصه‌گویی است و جشنواره قصه‌گویی که بیست و چهارمین دوره آن است از شهرستانها، مناطق و استان‌های مختلف با حضور ۵ استان در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۳۲۴۶۱۲
لینک کوتاه کپی شد
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرچمدار قصه‌گویی است

حامد علامتی، مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: بیش از ۲۸۰ قصه در قرآن مطرح شده که این قصه ها راهنمای هدایت بشر هستند. اهداف انبیاء و دینمان، ارتقا کیفیت زندگی بشری است و ما می توانیم اهدف قرآن و انبیا را در قالب قصه مطرح کنیم.

وی ادامه داد: در تحقیقات و مقالات مختلف دنیا یکی از ابزارهای ارتقا کیفیت زندگی کودکان و نوجوانان، ابزار قصه گویی است. بحث قصه گویی امروز در دنیا مطرح شده و جمهوری اسلامی ایران و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرچمدار این مجموعه بسیار مهم است.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرچمدار قصه گویی است و جشنواره قصه گویی که بیست و چهارمین دوره آن است از شهرستان ها، مناطق و استان های مختلف با حضور ۵ استان در حال برگزاری است.

حامد علامتی بیان کرد: ما در کشوری زندگی می کنیم که تمدن کهنی دارد و همه ما ایرانیان در بستر شعر، ادبیات، نمایش و هنرهای تجسمی رشد کرده ایم. برای نمونه گلستان و بوستان سعدی مملو از قصه است و حتی قصه هایی که پدربزرگ ها و مادربزرگ ها می خوانند همه چکیده ای از تمدن ماست.

وی در پاسخ پانا گفت: «از برکت وجود حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) امروز یکی از روزهای خوب با حضور استان های مختلف برای همه ما رقم خورد و امیدواریم از وجود برکت این امام بزرگ بتوانیم قصه گویی را با کیفیت خوب برگزار کنیم.»

دانش‌آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار