با حضور مشاور عالی سازمان بسیج فرهنگیان کشور

نشست بصیرتی انتخابات کانون مقاومت بسیج فرهنگیان اردبیل برگزار شد

نشست بصیرتی و روشنگری ویژه انتخابات کانون مقاومت بسیج فرهنگیان استان اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۴۵۴۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان اردبیل ، مشاور عالی سازمان بسیج فرهنگیان کشور در این نشست با اشاره به نقش معلمان در جامعه گفت: فرهنگیان به عنوان نخبگان جامعه باید جریان ساز باشند و با روشنگری و آگاه کردن افراد جامعه زمینه ورود افراد صالح ، متخصص و متعهد به مجلس شورای اسلامی را فراهم کنند

محسن نجیب زاده افزود: هر رایی که به صندوق رای انداخته می شود بسان موشکی است که به طرف بد خواهان و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم پرتاب می شود.

وی با بیان این که رای دادن هم حق مردم است و هم تکلیف آنها اظهارداشت: شرکت در انتخابات درست است که شرط لازم است اما انتخاب اصلح شرط کافی است تا انسان های دلسوز ، ارزشی و مدافع آرمان های انقلاب ، امام و رهبری به عنوان نماینده مردم انتخاب شوند.

وی تعهد داشتن به اسلام ، تبعیت از ولایت ، مقاومت در برابر دشمنان ، خدمتگزاری بی منت به ملت ، توانایی و برخورداری از تعهد و تخصص را پنج ویژگی نماینده اصلح برشمرد.

نجیب زاده گفت: امروز سناریوی دشمنان نظام و انقلاب نقد ، تخریب و محدویت رهبری است تا با تعضیف جایگاه رفیع رهبری به اهداف شوم خود برسند و وظیفه اصلی همه با بصیرت بودن و روشنگری است.

مشاور عالی سازمان بسیج فرهنگیان اظهار داشت: دشمنان انقلاب و نظام و در راس آنها آمریکای استکبار با برنامه ریزی می خواهد با گرفتن توان هسته ای و موشکی جریان مقاومت را کنترل کرده و ایران اسلامی را مهار کند و با ایجاد تغییر رفتار ایران تغییر ساختار دهد.

وی با اشاره به پیشرفت چشمگیر کشور بعد از انقلاب در عرصه های مختلف افزود: امروز استکبار و زورگویان دنیا به خوبی می دانند که اگر کوچک ترین ضربه ای به ایران بزنند 10 برابر آن ضربه خواهند خورد و به علت ترس و قدرت ایران اسلامی از حمله به آن منصرف شده اند و ایران را قدرت به عنوان قدرت بلامنازع در منطقه می شناسند.

نجیب زاده وجود ولایت فقیه را نعمت بزرگ و عظیم برای کشور دانست و گفت: هر گاه در طول تاریخ بین امت و امام جدایی افتاده دشمنان صد در صد پیروز میدان بوده اند و ما باید قدر رهبری عزیز را دانسته و هر روز شکرگزار خدا باشیم.

وی همچنین با اشاره به نقش فرهنگیان و معلمان در جنگ تحمیلی و تقدیم چهار هزار معلم و 36 هزار شهید در دوران هشت دفاع مقدس دین و قدرت ایمان ، وجود نعمت رهبری ، اطاعت بی چون و چرا از ولایت فقیه ، وحدت وانسجام آحاد مردم ایران و بصیرت را عامل پیروزی ملت بزرگ ایران به تمام نقشه ها و شیطنت های دشمنان عنوان کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: بصیرت افزایی و روشنگری ۱۴ حلقه صالحین توسط فرهنگیان استان برگزار می شود.

مصطفی کافی راد با اشاره به این که بسیجیان پاسداران ارزش های سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی هستند افزود: برگزاری منظم جلسات حلقه های صالحین ، برگزاری نشست های بصیرتی ، روشنگری و اقتصاد مقاومتی ، برگزاری یادواره ۶۳ شهید فرهنگی و برگزاری نمایشگاه کتاب و شهدای فرهنگی از جمله اقدامات کانون بسیج فرهنگی استان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار