زنگ هفته کتاب و کتابخوانی در مدارس استان بوشهر نواخته شد

بوشهر(پانا) - آیین استانی نواخته شدن زنگ کتاب و کتابخوانی در مدرسه اخوت بندر بوشهر با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
زنگ هفته کتاب و کتابخوانی در مدارس استان بوشهر نواخته شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در این مراسم با اشاره به اهمیت کتاب و مطالعه از معلمان و آموزگاران خواست فرهنگ کتابخوانی در بین دانش‌آموزان را ترویج کنند.

علی موحدی با بیان اینکه 800 کتابخانه در آموزشگاه‌ها و مدارس متوسط اول و دوم ایجاد شده است اظهار کرد: مدارس مقطع ابتدایی استان بوشهر دارای کتابخانه کلاسی هستند.

وی با اشاره به اجرای جشنواره دانایی و توانایی مسابقه کتابخوانی ویژه دانش‌آموزان خاطرنشان کرد: 4 هزار و 500 دانش‌آموز استان بوشهر در این جشنواره شرکت کردند که 250 نفر آنان به مرحله استانی راه یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به راهیابی 10دانش‌آموز استان بوشهر به مرحله کشوری پنجمین جشنواره دانایی و توانایی کتابخوانی تصریح کرد: 5 دختر و پسر دانش‌آموز استان بوشهر به مرحله کشوری این جشنواره راه یافتند که این هفته از آنان تجلیل می‌شود.

موحدی برگزاری کارگاه داستان‌نویسی، قصه‌گویی، جشنواره یار مهربانی، اهدا کتاب به مدارس را از دیگر برنامه‌ها دانست و بیان کرد: تجهیز کتابخانه‌های مدارس یکی از برنامه‌های مهم آموزش و پرورش استان بوشهر است.

در پایان این ویژه ‌برنامه، به دانش ‌آموزان مدرسه اخوت بوشهر هدایایی نظیر کتاب و لوازم‌التحریر اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار