رئیس سازمان دانش‌آموزی استان خراسان‌رضوی:

یکی از بسترهای مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان، شورای دانش‌آموزی است

مشهد (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان خراسان‌رضوی گفت از ویژگی‌های بارز دانش‌آموزان ارتباط گیری و مسئولیت‌پذیری آنان است. یکی از بسترهایی که مسئولیت‌پذیری، ارتباط گیری و مشارکت را برای دانش‌آموزان مهیا می‌کند و می‌تواند آن را آشکار سازد، شورای دانش‌آموزی است.

کد مطلب: ۱۳۲۴۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
یکی از بسترهای مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان، شورای دانش‌آموزی است

آیین نمادین برگزاری انتخابات شورای دانش آموزی در دبیرستان آرمیتا مصلی نژاد با حضور سید احمدرضا قلندر، ریاست اداره فرهنگی هنری و اردوها و فضاهای پرورشی استان خراسان رضوی، حسین زحمتکش، کارشناس کانون های اداره کل استان خراسان رضوی، حجت رضازاده، رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی، مرتضی نظرنژاد، مدیر اموزش و پرورش ناحیه ۷، حجت خسروی، معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۷ برگزار شد.

حجت رضازاده، رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان رضوی گفت: «دانش آموزان و دانشجویان دارای چند ویژگی هستند. اولین ویژگی که در موفقیت آنها اثرگذار است، ارتباط موثر و مسئولیت پذیری است. یکی از بسترهایی که مسئولیت پذیری، ارتباط گیری و مشارکت را برای دانش آموزان مهیا می‌کند و می تواند آن را آشکار سازد، شورای دانش آموزی است.»

رضازاده ادامه داد: «هر مدرسه ای که شورای دانش آموزی آن فعال به معنای واقعی و غیرنمایشی باشد و دانش آموزان، امور مدرسه را در دست گرفته باشند و ایفای نقش کنند، شاهد قوی تر شدن و رشد دانش آموزان خواهیم بود.»

دانش آموز خبرنگار: فاطمه زرنگ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار