مدیر آموزش و پرورش کلات:

آگاهی و بصیرت در دانش آموزان حائز اهمیت است

کلات(پانا)- مدیر آموزش و پرورش کلات گفت: با توجه به اقدامات امروزه که دشمنان علیه نظام در حال برنامه ریزی هستند، در شرایط حال جامعه، آگاهی و بصیرت در دانش آموزان حائز اهمیت است.

کد مطلب: ۱۳۲۴۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد
آگاهی و بصیرت در دانش آموزان حائز اهمیت است

رمضان پروانه مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان با حضور در‌ جمع دانش آموزان پایه نهم آموزشگاه های متوسطه اول پسرانه شهید دکتر باهنر و غیر دولتی دخترانه مهر یزدان، به گفتگو پرداخت.

رمضان پروانه در این نشست بیان کرد: شما دانش آموزان پایه نهم با توجه به اینکه انتخاب رشته را در پیش دارید، با ورود به یک رشته، مسیر زندگی‌ خود راه مشخص خواهید کرد، پس در سال آینده انتخاب رشته برای شما حائز اهمیت است. اگر تلاش کردید و نمرات خوبی را در درس های مختلف کسب کردید، رشته ی شما‌ مشخص خواهد شد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت کلات افزود: از فرصتی که تا پایان سال تحصیلی باقیمانده است، تلاش کنید تا انتخاب خوبی داشته و بعدها پشیمانی به بار نیاید.

او در راستای جریانات اخیر‌ کشور اظهار‌ کرد: با توجه به اقدامات امروزه که دشمنان بر علیه نظام در حال برنامه ریزی هستند، آگاهی و بصیرت در بین شما از اهمیت بالایی برخوردار است. خوشبختانه دانش آموزان شهرستان کلات اخلاق مدار، اگاه، بصیر، با همت و به دنبال علم آموزی و پیشرفت هستند.

وی بیان کرد: از زمان شگل گیری‌ انقلاب اسلامی دشمنان کار‌ خود را آغاز نموده تا راهمان را سّد کنند و ما نتوانیم پیشرفت کنیم، چرا که آنها چشم دیدن این همه پیشرفت را که در زمینه های مختلف داشته ایم و روی پای خودمان ایستاده ایم را ندارند. امروزه متخاصمان غربی دشمنی را به سمت جوانان ما نشانه گرفته اند ولی با بصیرت شما دانش آموزان نقشه های آنها بر زمین خواهد ماند.

او در پایان گفت: شما جوانان عزیز باید بکوشید تا فریب این دشمنی ها را نخورید، همه‌ شما به خوبی در مسیر انقلاب گام برداشته اید و قطعا در آینده نیز موفقیت های خوبی را بدست خواهید آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار