سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور تاکید کرد؛

حرکت در مسیر مدرسه‌سازی با همراهی خیرین نیک‌اندیش ادامه دارد

تهران (پانا) - سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در نشست‌های جداگانه با اعضای مجمع خیرین مدرسه‌ساز و کارکنان اداره کل نوسازی مدارس استان خراسان جنوبی تاکید کرد حرکت در مسیر مدرسه‌سازی با همراهی خیرین نیک اندیش ادامه دارد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
حرکت در مسیر مدرسه‌سازی با همراهی خیرین نیک‌اندیش ادامه دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حمیدرضا خان محمدی در ادامه سفر یک روزه به استان خراسان جنوبی، با اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز این استان، دیدار و گفت و گو کرد.

وی در نشستی که با حضور ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور برگزار شد، ضمن قدردانی از مشارکت خیرین در ساخت و توسعه فضاهای آموزشی، گفت: جریان مدرسه سازی با همراهی نیک اندیشان در سراسر کشور ادامه دارد.

خان محمدی همچنین در دیدار با جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی خواستار توجه بیشتر و اولویت دادن به موضوع مدرسه سازی در برنامه‌های استانی شد.

سرپرست سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در ادامه با حضور در جمع کارکنان اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی، از نزدیک با دغدغه ها و درخواست های آنها آشنا شد و گفت: رتبه بندی کارکنان نوسازی مدارس در دست اقدام است و تلاش داریم که همکاران غیر معلم هم مشمول این طرح بشوند و ما هم روی این موضوع تاکید داریم.

خان محمدی با تاکید بر اینکه با رنج‌ها مشکلات و دغدغه‌های شما آشنا هستیم، افزود: مجموعه نوسازی مدارس پیشران عدالت در مدرسه سازی است و باید تلاش مجدانه داشته باشیم فعالیت این مجموعه تحت الشعاع کمبودها قرار نگیرد و با قوت ادامه داشته باشد.

وی هم چنین در مورد مباحث رفاهی از برنامه‌ریزی در این حوزه خبر داد و افزود: ما با قوت این مسیر مدرسه سازی را ادامه می‌دهیم و تلاش خواهیم کرد با هم صدایی و همکاری شما مباحث مطرح شده در این جلسه را پیگیری کنیم.

سرپرست سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور همچنین در بدو ورود به استان با حضور در گلزار شهدای بیرجند به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.

دیدار با خانواده شهید خلبان «رئوفی فرد» و بازدید از موزه و یادمان این شهید از دیگر برنامه های سفر خان محمدی به بیرجند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار