پیام تسلیت سرپرست سازمان نوسازی مدارس درپی شهادت هموطنان در حوادث ایذه و اصفهان

تهران (پانا) - سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با صدور پیامی اقدامات تروریستی در به شهادت رساندن جمعی از مردم و حافظان امنیت را در اغتشاشات اخیر ایذه و اصفهان محکوم کرد و شهادت این هموطنان را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۱۳۲۴۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت سرپرست سازمان نوسازی مدارس درپی شهادت هموطنان در حوادث ایذه و اصفهان

حمیدرضا خان‌ محمدی سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در پی شهادت جمعی از مردم و حافظان امنیت کشور در حوادث اخیر ایذه و اصفهان پیام تسلیتی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

اقدام رذیلانه و بی‌رحمانه عوامل استکبار و تروریست‌های جنایتکار در به شهادت رساندن جمعی از هموطنان و‌ مدافعان امنیت در ایذه و اصفهان بار دیگر عمق کینه دشمنان این آب و خاک را نشان داد.

دشمنان پس از شکست در جبهه‌های مختلف نبرد با استقلال و آزادی ملت بزرگ ایران، اکنون زنان، مردان و کودکان بی دفاع را هدف گرفته اند تا آتش کینه و ناامنی را در جامعه برفروزند.

اما دشمن بداند شهادت افتخار عظیمی است که نصیب بندگان خاص خداوند می‌شود و ملت بصیر و مقتدر ایران اسیر این بازی‌های پلید نخ نما نخواهد شد و با وحدت کلمه و تکیه بر ولایت در دفاع از ارزش‌های اسلامی ایستاده و مصمم است.

ضمن اعلام محکومیت شدید این جنایت‌های رذیلانه، یقین داریم که آمران و عاملان این جنایت به زودی شناسایی شده و به سزای اعمال شنیع خود می‌رسند‌.

اینجانب شهادت‌ جمعی از هموطنان عزیز و مدافعان امنیت را در اغتشاشات اخیر به ویژه حوادث تروریستی ایذه و اصفهان، به ملت ایران، مردم شهید پرور خوزستان و اصفهان و نیروهای نظامی و انتظامی تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند متعال برای این شهیدان عزیز علودرجات و برای خانواده و بازماندگان صبر و بردباری مسئلت می‌نمایم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار