رسالت همکاران مجموعه نوسازی مدارس برچیدن بساط جهل است

تهران (پانا) - سرپرست سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور رفع دغدغه‌های کارکنان این سازمان را از اولویت‌های خود برشمرد چرا که رسالت این کارکنان، برچیدن بساط جهل است.

کد مطلب: ۱۳۲۴۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
رسالت همکاران مجموعه نوسازی مدارس برچیدن بساط جهل است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، حمیدرضا خان محمدی در نشست صمیمی با کارکنان اداره کل نوسازی مدارس استان خراسان رضوی گفت: دستگاه نوسازی مدارس کشور باید پیشرو باشد بنابراین باید ابتدا به مرتفع نمودن دغدغه‌های اقتصادی و رفاهی کارکنان آنها بپردازیم چرا که این مجموعه همواره در حال برچیدن بساط جهل است.

وی اظهار داشت: در حال اجرای یک برنامه و طرح تدوین شده از قبل هستیم که باید به نحو احسن انجام شود، تا دغدغه‌های رفاهی همکاران برطرف شود، راه بزرگی در این مسیر در پیش داریم حتماً شان و رتبه همکاران به واسطه اینکه پیشران توسعه و پیشرفته انسانی در کشور هستند، پیگیری خواهد شد.

سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: با مشکلات زیادی مواجه هستیم و مطمئنم که اگر با تمام قوا و انرژی برای رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده حرکت کنیم همه موضوعات و نیازها به دنبال ما حرکت خواهند کرد و در این راه نیاز است دچار اختلال نشویم و در فضایی که دشمنان بی‌انگیزگی را پمپاژ می کنند، کار کردن ما یعنی افزایش کارآمدی نظام، دوباره جهاد سازندگی اول انقلاب را احیا خواهیم کرد و با کمک شما همکاران آن را اثبات می کنیم.

خان محمدی اظهار داشت: سازمان نوسازی مدارس تنها دستگاهی است که پرچم جمهوری اسلامی را در همه نقاط کشور بالا نگه می دارد چرا که پرچم از ملزومات مدارس است و این اقتدار نظام است امیدوارم با تلاش جهادی همه همکاران به قلل رفیع برسیم.

در ابتدای این جلسه ابوالقاسم بابائی، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی به ارائه گزارشی مختصر از وضعیت مدارس و فضاهای آموزشی این استان پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار