‌در گفت‌وگو با پانا:

توضیحات میرکاظمی درباره بودجه رتبه‌بندی معلمان طرح مهرآفرین

تهران (پانا) - رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت بودجه رتبه‌بندی معلمان مهر‌آفرین در سقف قبلی در نظر گرفته شده بود و مازاد بر آن عددی در لایحه نیست.

کد مطلب: ۱۳۲۳۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
توضیحات میرکاظمی درباره بودجه رتبه‌بندی معلمان طرح مهرآفرین

آناهیتا یاوری - سیدمسعود میرکاظمی در گفت‌وگو با پانا درباره تصویب رتبه‌بندی معلمان طرح مهر‌آفرین بدون برگزاری آزمون و بودجه در نظر گرفته شده برای این مصوبه، اظهار کرد: «در همان سقف قبلی، این موضوع دیده شده بود. نظر سازمان اداری استخدامی این بود که این اشخاص آزمون بدهند؛ به همین خاطر تاکنون اجرایی نشده بود. اما از آن‌جایی که بعضی از این افراد چندین سال است که معلم هستند، برای‌شان سخت بود که آزمون بدهند؛ مجلس شورای اسلامی طی پیشنهادی به صحن، این بند را مصوب کرد که این اشخاص بدون آزمون کد شناسه بگیرند.»

وی افزود: «بودجه این مصوبه در همان محل دیده شده و مازاد بر آن عددی در آن لایحه نیست. وزیر آموزش و پرورش نیز اظهار کرد که این مشمولان را در نظر گرفته بودند ما نیز گفته وزیر آموزش و پرورش را پذیرفتیم.»

لازم به ذکر است، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی 8 آبان ‌در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات در مورد لایحه دوفوریتی متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری با پیشنهاد محمدحسن آصفری نماینده اراک، خنداب و کمیجان درباره اصلاح ردیف ۹ این لایحه موافقت کردند؛ این مصوبه تصریح کرده است که «کلیه معلمان طرح مهرآفرین مشمول قانون رتبه‌بندی معلمان بدون برگزاری آزمون مجدد قرار گرفته و وزارت آموزش و پرورش ملزم به صدور کد شناسه از اول مهر سال ۱۴۰۱ برای آنها است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار