میرکاظمی در حاشیه جلسه هیات دولت:

۳۳۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت حقوق صندوق‌های بازنشستگی در نظر گرفته شده است

اختیار تقسیم وام‌های خرد در بودجه ۱۴۰۱ به دولت واگذار می‌شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت حدود ۳۳۰ همت پرداخت حقوق صندوق‌های بازنشستگی لشکری و کشوری در سال آینده در نظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۱۳۳۹۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
۳۳۰ هزار میلیارد تومان برای پرداخت حقوق صندوق‌های بازنشستگی در نظر گرفته شده است

‌سید‌مسعود میرکاظمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره بدهی دولت به صندوق‌های بازنشستگی و این که این مساله در بودجه چطور دیده شده است؟ گفت: 330 همت (هزار میلیارد تومان) پرداخت حقوق صندوق های لشگری و کشوری است.

وی تصریح کرد: در مورد بدهی‌های گذشته تامین اجتماعی نیز طرحی را در قانون برنامه می‌بریم، تا بتوانیم با راهکاری که آن‌جا در نظر می‌گیریم به کلی تسویه کرده و در آینده نیاز نباشد که معطل دولت باشند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین درباره میزان وام‌های خرد مانند در نظرگرفتن 150 همت ‌برای وام ازدواج و فرزند‌آوری و... اظهار کرد: امسال به گونه‌ای تنظیم می‌کنیم که امتیاز تقسیم این‌ها را به دولت بدهند به نحوی که تکلیفی به بانک‌ها گذاشته نشود که منجر به ناترازی، اضافه برداشت و یا تورم برای مردم شود.

وی درباره این که سقف این میزان اعتبار پایین نیست؟ گفت: نه اصلا راجع به این‌ها بحث نشده، آیین‌نامه‌ها در دولت تنظیم می‌شود، کمتر از سال گذشته نخواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار