یک دانش‌آموز ورزشکارالبرزی در گفت‌وگو با پانا:

در مسابقات کشوری تکواندو موفق به کسب مدرک بین‌المللی یوسی مس شدم

کرج (پانا) - یکی از دانش‌آموزان ورزشکار دبیرستان شهید زارع ناحیه 3 کرج که در رشته‌های تکواندو و چرتکه مدال طلای کشوری را به‌ دست آورده بیان کرد توانسته در مسابقات کشوری تکواندو علاوه بر کسب مدال طلای کشوری مدرک بین‌المللی یوسی مس(چرتکه) را نیز به‌ دست آورد.

کد مطلب: ۱۳۲۳۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
در مسابقات کشوری تکواندو موفق به کسب مدرک بین‌المللی یوسی مس شدم

ستایش گنجی، دانش آموز پایه هفتم و نیایش گنجی، دانش آموز پایه دهم دو خواهر فعال و نخبه البرزی هستند ‌که با سن کم توانسته‌اند در رشته‌های تکواندو و چرتکه مدرک بین المللی یوسی مس را از آن خود کنند.

ستایش گنجی دانش آموز پایه هفتم دبیرستان شهید زارع در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد: «من در دوران کودکی (۵سالگی) پر جنب و جوش بودم و فصل تابستان بود که مادرم من و خواهرم را در کلاس تکواندو ثبت نام کرد. اطلاعاتی از ورزش تکواندو نداشتم و فقط می دانستم که ورزش رزمی است. با مشورت خانواده تصمیم بر این شد سه ماه تابستان را در این کلاس‌ها شرکت کنیم تا اوقات فراغت‌مان را پر کنیم، اما کم کم به این ورزش علاقه‌مند شدیم و آن سه ماه تا الان به ۸ سال تبدیل شده است. بعد از مدتی فعالیت در این عرصه توانستم در مسابقات کشوری و استانی شرکت کرده و حائز مدال طلا و نقره در مسابقات کشوری و استانی در رشته پوپچاگی سرعتی (پوپچاگی در تکواندو حرکت پا است)، مدال طلای پومسه گروهی، ۳ مدال طلا و نقره استانی را کسب کنم و در حال حاضر کمربند مشکی و دان۲ تکواندو را دارم.»

وی افزود: «علاوه بر تکواندو در رشته‌های چرتکه و نویسندگی نیز فعالیت دارم. چرتکه را از ۸ سالگی آغاز کردم و مدرک بین‌المللی یوسی مس را در این رشته دریافت کردم و همچنین سال گذشته در جشنواره مهربان‌ترین پدر رتبه اول نویسندگی را دریافت کردم.»

گنجی در ادامه عنوان کرد: «در مسابقات پومسه کشوری هم همراه با خواهرم شرکت کردیم و رتبه چهارم را کسب کردیم. خواهرم (نیایش گنجی) پایه دهم رشته تربیت‌بدنی است که او هم تکواندو کار می‌کند و دارای دو مدال طلا، دو نقره و دو برنز در مسابقات استانی، یک مدال نقره و یک برنز در مسابقات بین باشگاهی و یک مدال برنز در مسابقات طناب‌زنی است. همچنین دارای مدرک بین‌المللی یوسی مس (چرتکه) نیز است.»

وی در پایان یادآوری کرد: «هر انسانی باید بخشی از زمان خود را به ورزش کردن اختصاص دهد زیرا ورزش نه تنها باعث سلامت جسم، بلکه باعث سلامت روح هم می‌شود.»

دانش‌آموز خبرنگار: آیلین فیضی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار