حمیدرضا خان‌محمدی در آیین افتتاحیه پروژه‌های خیریه حضرت فاطمه زهرا (س) در زابل اعلام کرد؛

بهره‌برداری از 700 کلاس درس تا پایان سال در سیستان‌و‌بلوچستان

زابل (پانا) - معاون وزیر و سرپرست سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت علاوه بر هزار کلاس درس که ابتدای مهر‌ به آموزش و پرورش استان تحویل داده شد، تا پایان امسال ۷۰۰ کلاس جدید نیز برای بهره‌مندی دانش‌آموزان این استان ساخته می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۲۳۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌برداری از 700 کلاس درس تا پایان سال در سیستان‌و‌بلوچستان

حمیدرضاخان محمدی در آیین افتتاحیه پروژه‌های خیریه حضرت فاطمه زهرا (س) با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان که در مدرسه شهید محبعلی فارسی در زابل برگزار شد، اظهار کرد: شهید محبعلی فارسی نماد پایداری اعتقاد مردم سیستان است و امید است دانش‌آموزان این مدرسه که مزین به نام این شهید والامقام است، پرتلاش و پویا برای آبادانی این منطقه تحصیل کنند.

وی افزود: سیستان دارالولایه ایران است و مردم این منطقه با وجود مسائلی مانند کم آبی همچنان با پایبندی به نظام و ولایت سربلند زندگی می‌کنند.

خان‌محمدی با اشاره به اقدامات گسترده در زمینه مدرسه‌سازی در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: علاوه بر هزار کلاس درس که ابتدای مهرماه به آموزش و پرورش استان تحویل داده شد، تا پایان سال جاری ۷۰۰ کلاس جدید نیز برای بهره مندی دانش آموزان این استان ساخته می‌شود.

گفتنی است در سفر خان‌محمدی به منطقه سیستان، مدرسه خیری ۶ کلاسه در روستای کلوخی، مدرسه خیری ۱۲ کلاسه شایسته و مدرسه ۱۲ کلاسه شهید محبعلی فارسی در زابل به بهره برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار