معاون پژوهش و برنامه‌ریزی توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

پرداخت حقوق آبان‌ماه بر اساس احکام رتبه‌بندی

تبریز(پانا) - معاون پژوهش و برنامه‌ریزی توسعه منابع انسانی آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تلاش بر این است که پرداخت حقوق آبان‌ماه بر اساس احکام رتبه‌بندی باشد، از آمادگی کامل و حضور تمامی عوامل جمع آوری حقوق در این راستا خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۲۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
پرداخت حقوق آبان‌ماه بر اساس احکام رتبه‌بندی

جلسه مشترک معاون پژوهش و برنامه ریزی توسعه منابع انسانی با روسای ادارات این معاونت و معاونین نواحی پنج‌گانه تبریز در اتاق جلسه باشگاه فرهنگیان تبریز برگزار شد.

محمدجواد محمدی در این جلسه با اشاره به برنامه های این معاونت گفت: مسائل و مشکلات حوزه معاونت پژوهش و برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی باید بررسی و آسیب شناسی شود تا عملکرد بهتری در این مجموعه را شاهد باشیم.

وی در این جلسه به بررسی مشکلات این معاونت پرداخت و افزود: در آمد عمومی و در آمد اختصاصی بیشتر در خصوص در آمد حاصل از اجاره ساختمان و اراضی که طبق ماده ۲ تبصره ۳ قانون الحاقی باید صرف طرح های تملک دارایی سرمایه ای شود. در این میان توزیع اعتبارات تملک دارایی سرمایه که مناطق و نواحی باید جهت تعیین زیر فصل اقدام کنند شروع شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: کمبود نیروهای خدماتی در مدارس و ادارات آموزش و پرورش، عدم واریزی کسورات بازنشستگان و بیمه آتش سوزی مدارساز دیگر مشکلاتی است که با آن سرو کار داریم.

محمدی اظهار امیدواری کرد که در آذر ماه بتوانند از طریق بانک ملی شعبه معلم شروع به پرداخت وام مرابحه به همکاران کنند.

وی در مورد حقوق آبان‌ماه و احکام رتبه بندی گفت: سعی داریم تا پرداخت حقوق آبان‌ماه بر اساس احکام رتبه بندی باشد و در این راستا تمامی عوامل جمع آوری حقوق آبان‌ماه جهت دریافت اطلاعات از کارگزینی و اعمال احکام رتبه بندی و نیز انجام بررسی کنترل های لازم تا ارسال حقوق به وزارت و تایید نهایی با تمامی توان در ادارات حضور خواهند داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار