مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

مدرسه، پله‌ای برای رسیدن دانش‌آموزان به جایگاه اجتماعی و خدمت‌رسان مردم است

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی مدرسه را بهترین مکان برای فعالیت‌های اجتماعی دانش‌آموزان و پله‌ای برای رسیدن به جایگاه اجتماعی و خدمت‌رسان مردم دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۴۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه، پله‌ای برای رسیدن دانش‌آموزان به جایگاه اجتماعی و خدمت‌رسان مردم است

علیرضا صیادی در حاشیه برگزاری بیست و پنجمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی مدرسه حجاب آموزش و پرورش ناحیه ۲ تبریز با اشاره به تاکید سند تحول بنیادین بر نوع دوستی و میهن دوستی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول ۴۳سال گذشته در عرصه های مختلف مورد طمع دشمنان بوده است.

وی با بیان اینکه بیگانگان و معاندان برای نفوذ و ریشه کن کردن دستاوردهای بزرگ ایران اسلامی از راه رسانه و از طریق نوجوانان و جوانان هزینه های بسیاری کرده اند، افزود: همه ثروت کشور در دست خودمان است و با استقلال، وحدت، علم آموزی و بصیرت زیر سایه پشتیبانی ولایت فقیه در جهان خواهیم درخشید.

وی شوراهای دانش آموزی را اساس تصمیم گیری در مدرسه معرفی کرد و ادامه داد: مدرسه عرصه ای برای آمادگی اجتماعی دانش آموزان است تا مدیریت کشور را در آینده به دست بگیرند.

صیادی اظهار داشت: دانش آموزانی که امروز در فعالیت های اجتماعی و گروهی مدرسه مشارکت دارند ، در آینده نیز خدمت رسان مردم در جایگاه های دولتی و غیردولتی خواهند بود پس باید قدر این موقعیت را دانست تا در آینده برای کشورمان موثر باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار