معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش رودهن:
کیفیتبخشی به میزان اثرگذاری فعالیتها و تحول در دانشآموز، ارمغان کاری مربی پرورشی است
رودهن (پانا) - معاون پرورشی و تربیتبدنی آموزش وپرورش رودهن، کیفیت بخشی به میزان اثرگذاری و تحول شخصیتی و رفتاری مثبت در دانشآموزان را، ثمره و ارمغان کاری تخصصی، متعهدانه و هنرمندانه مربی پرورشی در مدارس برشمرد.
جلسه کیفیتبخشی و هماندیشی معاونین و مربیان پرورشی آموزش و پرورش رودهن با حضور زهرا رستمی مدیر، مهدی حبیبی معاون پرورشی وتربیتبدنی، بهرام حسینی نیا کارشناس حراست آموزش وپرورش رودهن در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.
در ابتدای این جلسه پس از اینکه معاونین و مربیان به ارائه مسائل، چالشها، پیشنهادات و راهکارهای تربیتی و پرورشی در مدارس خود پرداختند، مهدی حبیبی معاون پرورشی و تربیتبدنی آموزش وپرورش رودهن، ضمن تشکر صمیمانه از زهرا رستمی مدیر آموزش و پرورش به دلیل پیگیری زیاد و متعهدانه فعالیتهای پرورشی و آموزشی وتشکر از حضور همکاران واحد پرورشی، گفت: با وجود اینکه در شروع سال تحصیلی با چالشها و مشکلات زیادی روبه رو شدیم مسلما در بسیاری از موارد و برنامهها دچار مشکل و ناهماهنگیهایی شدیم، هجمه های کاری واجتماعی و سیاسی زیادی وارد شد که با همکاری و مشارکت شما همکاران همگی حل خواهد شد و ما به رسالت تربیتی خود بدون دغدغه ادامه خواهیم داد که انتظار میرود فعالیتهای پرورشی رونق خود را از دست ندهد واهداف متعالی در مدارس محقق شود.
وی افزود: قدردان زحمات، همکاریها و اقدامات هنرمندانه و خلاقانه شما در ارائه فعالیتهای تربیتی در مدارس هستیم بخصوص همکارانی که موجبات افتخار را برای منطقه فراهم میکنند و باعث انعکاس و برجسته شدن عالی برنامهها در سطح استان میشوند.
حبیبی در ادامه پیرامون کیفیت بخشی فعالیتهای تربیتی در مدارس، اذعان کرد: شما مربیان توانمند که صادقانه و با تعهد کار میکنید لازم است موارد مربوط به کیفیتبخشی و ارتقای تربیتی فعالیتهای پرورشی را به صورت همهجانبه رصد کرده و این نکته را سرلوحه کار خود قرار دهید که همزمان با روند افزایشی و کیفی اقدامات پرورشی در مدارس وبین دانشآموزان، از اهداف اصلی منحرف نشویم تا با ارتقای کیفی سطح اهداف معنوی و تربیتی فعالیتها را به درجات بالا برسانیم و شاهد تاثیر آن در شخصیت و رفتار دانشآموز باشیم.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش رودهن نیز تصریح کرد: در مدارس ضمن ایجاد روابط صمیمانه با دانشآموزان، سعی در شناسایی دانشآموزانی داشته باشید که از نظر همگان به اصطلاح نابهنجارتر و سازگاری کمتری داشته، دردسر آموزشی و تربیتی بیشتری در مدرسه ایجاد میکنند و به طور کلی دانشآموزانی که جنبههای منفی در آنها بیشتر نمایان است و از خود بروز میدهند، در واقع این دانشآموزان باید هدف کار تربیتی ما در مدارس باشند در صورت ایجاد روابط صمیمانه منسجم و در چارچوب سیستم، همین دانشآموزان قطب رونق و توسعه فعالیتهای پرورشی ما در مدارس خواهند شد و نشان دهنده موفقیت ما در اهداف اصلی پرورش و تربیت در نظام آموزش و پرورش خواهد بود، مسلما این فرایند، تخصص، مهارت و زیرکی خاصی را از مربی ما در مدارس میطلبد.
حبیبی در پایان این نشست مطرح کرد: ما خانواده تربیتی مدارس در منطقه هستیم مشکلات، چالشها، دغدغهها و کمبود را لازم است در بطن خانواده و متناسب با شرایط فرهنگی، اجتماعی، دینی، اقتصادی و غیره موجود در منطقه ریشهیابی و با هماندیشی تا حد امکان حل کرده تا بتوانیم مسیر تربیتی و فعالیتهای مربوطه را در راستای کیفیتبخشی بهینه ساحت تربیتی در مدارس محقق کرده و پیش ببریم.
خبرنگار : زهره صفرزاده
ارسال دیدگاه