معاون پرورشی مدرسه حضرت زهرا(س):

تلفیق هنر با اقدامات تربیتی، تأثیرگذاری احساسی و آموزشی را افزایش می‌دهد‌/ فیلم

رودهن (پانا) - معاون پرورشی مدرسه حضرت زهرا(س) آموزش و پرورش رودهن گفت استفاده کارآمد و تلفیقی هنر و‌ اقدامات تربیتی در مدارس، تأثیرگذاری احساسی و‌ آموزشی عمیق‌تری روی شکل‌گیری شخصیت دانش‌آموز دارد که لازم است به‌طور تخصصی در مدارس، مورد استفاده قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۳۲۲۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
تلفیق هنر با اقدامات تربیتی، تأثیرگذاری احساسی و آموزشی را  افزایش می‌دهد‌/ فیلم

سکینه آقایاری، معاون پرورشی مدرسه حضرت زهرا آموزش و پرورش رودهن در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: «دانش‌آموزان بسیاری از آموزه‌های تربیتی، مذهبی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ملی را در قالب فعالیت‌های هنری بسیار آسان‌تر آموزش می‌بینند؛ در واقع تأثیرگذاری هنر و جذابیتی که برای دانش‌آموز ایجاد می‌کند باعث نهادینه شدن بیشتر آن آموزه مورد نظر برای دانش‌آموز می‌شود.»

وی افزود: «بنابراین ما مربیان و‌ معاونین پرورشی با خلاقیت، ابتکار عمل و‌ به‌روزرسانی مهارت‌های فنی و تخصصی خود لازم است زمینه ایجاد این جذابیت و علاقمندی را در مدارس برای دانش‌آموزان ایجاد کنیم؛ البته در استفاده از هنر و نوع آن باید مقتضیات سنی دانش‌آموزان در مقاطع مختلف را در نظر بگیریم.»

آقایاری عنوان کرد: «یکی از قالب‌های بسیار مورد توجه که همراه با برانگیختگی احساسی زیادی در بین دانش‌آموزان همراه است و بعد آموزشی و تأثیرگذاری زیادی دارد استفاده از سرود با محتواهای مختلف برای دانش‌آموزان است که اگر به موقع و درست از آن استفاده شود به وضوح شاهد تأثیرگذاری خاص و ویژه آن خواهیم بود.»

در ادامه اجرای سرود با موضوع بسیج دانش‌آموزان دبستان حضرت زهرا(س) رودهن در شیفت صبح این مدرسه در دفتر امام جمعه رودهن نمایش داده می‌شود.

خبرنگار: زهره صفرزاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار