فرماندار فیروزکوه تاکید کرد:

ضرورت جهاد تبیین و جذب دانش‌آموزان به جبهه انقلاب

فیروزکوه ( پانا) - فرماندار فیروزکوه با تاکید بر ضرورت انجام جهاد تبیین، گفت در صورت بروز اشتباه از سوی دانش‌‌آموزان با این نگاه که تمامی آنها فرزندان ما هستند، برادرانه و خواهرانه موضوع پیگیری شود تا بچه‌ها جذب جبهه انقلاب شوند.

کد مطلب: ۱۳۲۲۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت جهاد تبیین و جذب دانش‌آموزان به جبهه انقلاب

محمد حیدری‌منش، فرماندار فیروزکوه، در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه، مدیرآموزش و پرورش و دیگر اعضا در سالن اجتماعات شهید سلیمانی آموزش و پرورش فیروزکوه برگزار شد، ضمن تقدیر از برگزاری جلسه و تشکر از حضور امام جمعه شهرستان گفت: در جلسات شورای آموزش و پرورش باید با نگاه راهبردی و نگاه اثرگذار بلندمدت به مسائل محتوایی‌تر با بازخورد بیشتر پرداخته شود و با توجه به مسائل فعلی شهرستان، کارگروه جهاد تبیین جهت ارزیابی اقدامات داشته باشیم تا نقاط ضعف و قوت‌مان را ببینیم و صاحب‌نظران ا‌مور تربیتی اقدامات را ارزیابی کنند.

فرماندار فیروزکوه ضمن تشکر از دستگاه آموزش و پرورش و مدیران مدارس درخصوص برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان که هم نوا با سراسر کشور انجام شد، بیان کرد: اتفاقاتی که امروز می‌افتد و شرایط ملتهب در بعضی مدارس تحت تاثیر مسائل مختلف است که ریشه در بمباران محتوایی دارد و این پیشینه‌ای از گذشته دارد؛ باید در کنار تحصیل، تهذیب هم تقویت شود. در سالها و در دهه‌های اخیر افرادی از نخبگان داشتیم که اثرگذار بودند و نتایج اقداماتشان را می‌بینیم مثل شهید کاظمی، شهدای هسته‌ای که آثار خوبی از آنها به جای مانده است و امروز آن را درک می‌کنیم. این وظیفه مهم دستگاه آموزش و پرورش است که هم در حوزه آموزش و هم در حوزه پرورش عزیزان تلاش کنند در قالب شورایی وزین این کار را پیگیری کنند.

وی در خصوص هزینه های برنامه‌های تبیینی در مدارس مثل سخنرانی‌ها، یادواره‌ها و... افزود: با همکاری شهرداری، بخشداری‌ها و اداره صنعت و معدن هزینه‌ها تامین شود. با توجه به اینکه دشمن به صورت هدفمند سرمایه‌گذاری کرده و پیش می‌رود باید در مدارس با جهاد تبیین طبق فرمایش حضرت امام، در صورت بروز اشتباه از سوی دانش‌آموزان با این نگاه که اینها فرزندان ما هستند برادرانه و خواهرانه موضوع را پیگیری کنیم و بچه‌ها را به سمتی هدایت کنیم تا جذب جبهه انقلاب شوند.

حیدری‌منش در پایان تاکید کرد تا خیریه ای در قالب شورای آموزش و پرورش برای کمک به بحث آموزش راه اندازی، پشتیبانی و سازمان دهی شود.

دانش‌آموز خبرنگار : فاطمه صفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار