فرماندار فیروزکوه:

ادامه دادن سیره شهدا، شرط موفقیت در زندگی

فیروزکوه (پانا) - به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و هفته بسیج دانش‌آموزی فرماندار فیروزکوه گفت برای داشتن زندگی موفق باید سیره شهدا را ادامه داد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
ادامه دادن سیره شهدا، شرط موفقیت در زندگی

محمد حیدری منش، فرماندار فیروزکوه، در مراسم صبحگاه مشترک پدافندغیرعامل و خروج اضطراری که در مدرسه مصطفی خمینی شهرستان فیروزکوه برگزار شد، گفت: از ۸آبان تا ۱۳ آبان روزهایی در تاریخ جمهوری اسلامی است که به نام دانش‌آموزان رقم خورده و این روزها را به عنوان "هفته بسیج دانش آموزی" نام نهادند. روز ۸ آبان روز شهادت دانش‌آموز بسیجی شهید حسین فهمیده است که حماسه آفرینی کرد و امام خمینی این بیان تاریخی را داشتند که رهبر ما آن طفل ۱۳ ساله‌ای است که نارنجک به خود بست وبه زیر تانک دشمن رفت.

حیدری‌منش خطاب به دانش‌آموزان گفت: امروز ما باید ادامه دهندگان راه این شهدا باشیم و اگر بخواهیم زندگی موفق داشته باشیم باید سیره این شهدا را ادامه دهیم و برای آینده ایران اسلامی که وابسته به شماست و وابسته به درس خواندن و در میدان بودن و تلاش کردن شماست و برای اینکه نتایج خوبی بگیریم باید به این شهدا تاسی کنیم.

وی در ادامه افزود: روز ۱۳ آبان روز انقلاب دوم یا تسخیر لانه جاسوسی توسط دانش آموزان پیرو خط امام است، دانش‌آموزانی که آن روز به واسطه‌ دم مسیحایی حضرت امام به این ادراک رسیدند تا زمانی که آمریکا در کشورمان سفارت دارد و به واسطه دیپلماسی در مسایل کشورمان دخالت می کند ما نمی‌توانیم شعار جمهوری اسلامی نه شرقی نه غربی را بیان کنیم و ایستادند و باعزت و تلاش آمریکا را از کشور بیرون راندند. انشاالله در روز جمعه با حضور پرشور شما دانش‌آموزان مثل دانش‌آموزان سال ۵۸ که در برابر استکبار ایستادند این شعار را دوباره سر می دهیم. استکبار رو به زوال است و این وعده صادق الهی است که حق پیروز است و باطل نابود می‌شود و در راهپیمایی روز ۱۳آبان با حضور شما دانش‌آموزان در کنار هم فریاد می‌زنیم که آمریکا رو به زوال است و انقلاب در مسیر پیشرفت و توسعه است. دشمنان‌مان خیال خام و باطل را در سرشان می‌پرورانند که شاید با ایجاد زمینه‌هایی بتوانند جوانان ما را منحرف کنند، ولی جوانان ما نشان دادند که دشمن در خیال خام قرار دارد و ما قدردان رشادت‌های شهدا و رزمندگان عزیز کشورمان هستیم.

دانش‌‌آموز خبرنگار: فاطمه صفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار