حضور یوسف نوری و اصغر باقرزاده در راهپیمایی 13 آبان

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش و معاون پرورشی و فرهنگی این وزارتخانه از جمله مقامات حاضر در راهپیمایی پرشور 13 آبان بودند.

کد مطلب: ۱۳۲۱۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد
حضور یوسف نوری و اصغر باقرزاده در راهپیمایی 13 آبان

یوسف نوری و اصغر باقرزاده همزمان با روز دانش‌آموز در جمع دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها حضور یافتند و در راهپیمایی بزرگ 13 آبان شرکت کردند.

مشارکت داوطللبانه، گسترده و مشتاقانه نسل جدید در راهپیمایی امسال بنا به اذعان حاضران در این مراسم، بسیار پررنگ‌تر و ویژه‌تر از سال‌های گذشته بود، چراکه در چند هفته گذشته دشمنان انقلاب اسلامی به خیال باطل خود، سعی در فریب دانش‌آموزان ایرانی داشتند اما راهپیمایی روز دانش‌آموز به همه جهانیان نشان داد و اثبات کرد که هرگونه نقشه شوم و فریبکارانه از سوی استکبار جهانی و همراهان آنها محکوم به شکست است.

حضور دو مقام وزارت آموزش و پرورش در این راهپیمایی و در جمع دانش‌آموزان، گویای همراهی مدیران و مقامات نظام تعلیم و تربیت با کودکان و نوجوانان و دغدغه آنها برای تربیت و پرورش صحیح نسل جدید است.

آنچه راهپیمایی امسال در روز دانش‌آموز را با سال‌های گذشته متفاوت می‌سازد، این است که نگاه‌ها و دوربین‌ها به سوی چهره‌های امیدوار دانش‌آموزان و عموم کودکان و نوجوانان ایران اسلامی بود تا میزان استقبال و حضور این نسل را به تصویر بکشند.

این بار بچه‌ها و آینده‌سازان این مرز و بوم دست در دست پدر و مادر و همراه و هم‌قدم با مسئولان و مدیران نظام تعلیم و تربیت به میدان آمدند و قدرت و انگیزه خود را برای حفاظت از آرمان‌های متعالی این نظام به رخ جهانیان کشاندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار