پیام تشکر یوسف نوری از حضور پرشور و وحدت‌آفرین مردم در راهپیمایی۱۳ آبان

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در پیامی از حضور پرشور و وحدت‌آفرین اقشار مختلف مردم ولایت‌مدار، انقلابی و با‌بصیرت، در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۱۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام تشکر یوسف نوری از حضور پرشور و وحدت‌آفرین مردم در راهپیمایی۱۳ آبان

متن پیام یوسف نوری به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حضور پرشور و وحدت آفرین اقشار مختلف مردم ولایت مدار، انقلابی و با بصیرت، در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان بار دیگر برگ زرینی را در تاریخ سراسر حماسه و ایثار ایران عزیز اسلامی ثبت و ضبط نمود.

امروز ایران عزیز، با حضوری آگاهانه، حماسه آفرین و دشمن شکن و با گام‎‎هایی استوارو مشتانی گره کرده، تصاویر و جلوه‎‌هایی به‌یادماندنی و بی‎‌نظیر از اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در مقابل دیدگان همه جهانیان به نمایش گذاشتند.

بدون تردید نشاط و عظمت حضور فرهنگیان، استادان، دانشجو معلمان و دانش آموزان عزیز، همدوش با سایر اقشار در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان نشان از علاقمندی به نظام و آرمان‏های امام راحل(ره) و عزمی راسخ برای ساختن ایرانی آباد و آزاد است و الحمدالله این حضور پویا و پرشور دشمنان انقلاب واسلام را غافلگیر و ناامید ساخت.

بر خود لازم می‌دانم تا از این همه شور وشعور قدردانی و تشکر نموده و از خداوند متعال، اقتدار، عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری عظیم الشان انقلا (مدظله العالی) و شما مردم غیور و قدرشناس را خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار