میزبانی غرفه سازمان دانش‌آموزی از کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها در راهپیمایی 13آبان

تهران(پانا) - به مناسبت بزرگداشت روز ۱۳ آبان،  موکب فرهنگی سازمان دانش‌آموزی شهر تهران با عنوان فرزندان حاج قاسم  در مسیر راهپیمایی در خیابان طالقانی برپا شد که با استقبال دانش‌آموزان، خانواده‌ها و مسئولان و مدیران همراه بود.

کد مطلب: ۱۳۲۱۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد
میزبانی غرفه سازمان دانش‌آموزی از کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها در راهپیمایی 13آبان

سازمان دانش‌آموزی شهر تهران به مناسبت گرامیداشت روز ۱۳ آبان، سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش‌آموز با برپایی غرفه فرزندان حاج قاسم، برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوع را با هدف تقویت روحیه استکبارستیزی بین نوجوانان و جوانان، اجرا کرد که این برنامه‌ها مورد استقبال تعداد قابل توجهی از کودکان، نوجوانان، والدین و حتی مقامات و مدیران کشور قرار گرفت.

برگزاری پویش «مهر همکلاسی»، برنامه «همکلاسی شهید» و برپایی کرسی آزاداندیشی، اجرای صبحگاه مشترک با تشکل‌های دانش‌آموزی دیگر، برگزاری پویش «نماد وطن»، اجرای برنامه نوای انقلاب، پویش «قطره دریاست»، اجرای سرود «رفیق شهیدم» در مدارس دخترانه و پسرانه و همچنین برپایی غرفه سازمان دانش‌آموزی در مسیر راهپیمایی از اقدامات مهم سازمان دانش آموزی تهران به مناسبت 13 آبان و روز دانش‌آموز بوده است.

علاوه بر این، سرود «شور حسینی» که توسط دانش‌آموزان مجتمع آموزشی صهبای صفا در غرفه سازمان دانش‌آموزی و در حاشیه برگزاری مراسم روز 13 آبان اجرا شد، با تشویق و استقبال حاضران در برنامه همراه بود.

سازمان دانش‌آموزی به عنوان یک تشکل‌ انقلابی دانش‌آموزی، همه تلاش خود را در راستای تحقق ساحت تربیت عبادی، سیاسی و اخلاقی و در راستای برنامه‌های نظام تعلیم و تربیت برای تربیت تمام‌ساحتی دانش‌آموزان به‌کار گرفته و با اهتمام به این مهم، زمینه‌سازی به منظور شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی را در مجموعه مأموریت‌های خود فراهم آورده است.

* دانش‌آموز خبرنگار: عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار