دیدار معاون مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش قم با خانواده‌های شهدا

قم (پانا) - معاون مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان قم با خانواده‌های معظم دو شهید مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر دیدار کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۵۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
دیدار معاون مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش قم با خانواده‌های شهدا

رسول ملایی، معاون مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان قم همزمان با هفته مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی با خانواده‌های معظم شهیدان احمدی و مقیم از شهدای عرصه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر دیدار کرد.

در دیدار با خانواده‌های شهدا، معاون شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم، سید‌علیرضا دادمرزی مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم و تعدادی از کارشناسان اداره کل حضور داشتند.

شرکت‌کنندگان در این دیدارها، با بیان اینکه خون شهدا به‌ویژه شهدای عرصه امنیت و مبارزه با مواد مخدر، تامین‌کننده آسایش امروز جامعه ماست، بر پاسداشت آرمان‌های شهدا و مراقبت از جوانان و نوجوانان به‌عنوان سرمایه‌های نظام اسلامی در برابر آسیب‌های اجتماعی بخصوص جنگ نرم دشمن تاکید کردند.

شهید قاسم احمدی سال شهادت ۱۳۵۹ در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر در سراوان به فیض عظیم شهادت نائل شد؛ شهید مهدی مقیم نیز در سی‌ام بهمن سال 1376 حین درگیری با اشرار مسلح و کشف و ضبط مقدار زیادی مواد مخدر، به همراه چهار تن دیگر از تیم عملیاتی خود پس از اسارت و اصابت تیر مستقیم در قرارگاه سلمان-بیرجند به شهادت رسیدند.

خبرنگار: مائده عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار