کسب رتبه سوم در رویداد تولید‌ محتوای بسیج توسط دانش‌‌آموزان رباط‌کریم

رباط‌کریم (پانا) - دانش‌آموزان هنرستان اسوه شهرستان رباط‌کریم با شرکت در بخش پویانمایی رویداد تولید‌ محتوای بسیج شهرستان های تهران موفق به کسب رتبه سوم استان شدند و به مرحله کشوری راه پیدا کردند.

کد مطلب: ۱۴۳۶۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه سوم در رویداد تولید‌ محتوای بسیج توسط دانش‌‌آموزان رباط‌کریم

پنجمین جشنواره ملی فعالان فضای‌مجازی با عنوان تولید‌ محتوای بسیج کشور، با هدف شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های توانمند مردمی، حمایت از محصولات برگزیده و حرکت به سمت ایجاد نهضت تولید‌محتوای دیجیتال بومی در شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

این جشنواره شامل دو بخش نرم‌افزار های ویژه تلفن‌همراه و بازی‌های تلفن همراه است که در این بخش در مرحله استانی شرکت کنندگان از بین موضوعات اعلام شده توسط دبیرخانه‌مرکزی، پس از ایده‌پردازی در یک ماراتن 48 ساعته اقدام به تولید نرم‌افزار و بازی می‌کنند.

همچنین پر استقبال‌کننده‌ترین بخش این جشنواره پویانمایی است که در بخش پویانمایی شرکت کنندگان طبق موضوع اعلامی توسط مهمان ویژه در مرحله استانی و کشوری به صورت مجزا، اقدام به تولید انیمیشن های دو بعدی و یا سه بعدی، کمیک موشن، کات اوت و استاپ موشن خواهند کرد.

در پنجمین رویداد تولید‌محتوای بسیج، از شهرستان رباط‌کریم دو تیم از چهار تیم برگزیده در رشته پویانمایی این جشنواره شدند.

رتبه اول در مرحله استانی از شهرستان رباط‌کریم توسط دانیال عظیمی و رتبه سوم در مرحله استانی توسط دانش‌‌آموزان هنرستان اسوه، ریحانه شفیع زاده، هانیه حسین زاده و هلیا جعفری با مدیریت فاطمه رضایی کسب شد.

لازم به ذکر است که این دانش‌‌آموزان در ۲۷ بهمن‌ماه در مرحله کشوری حضور خواهند یافت.

خبرنگار دانش‌آموز؛ بهار افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار