حضور هیات رئیسه مجلس دانش‌‌آموزی شهرستان‌های تهران در برنامه تلویزیونی «عمو‌قاسم»

تهران(پانا) - اعضای هیات رئیسه مجلس دانش‌‌آموزی شهرستان‌های تهران در برنامه تلویزیونی «عمو‌قاسم» که به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی از شبکه امید و پیام‌رسان شاد پخش شد، حضور یافتند.

کد مطلب: ۱۴۳۴۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور هیات رئیسه مجلس دانش‌‌آموزی شهرستان‌های تهران در برنامه تلویزیونی «عمو‌قاسم»

برنامه تلویزیونی عمو‌قاسم به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، از شبکه امید و در کانال اختصاصی پویش عمو‌قاسم در شبکه دانش‌‌آموزی شاد، شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۱۹ الی ۲۰ و چهارشنبه تا جمعه ساعت ۱۸ الی ۱۹ در حال پخش است.

در شب اول پخش این برنامه نمایندگان پسر عضو هیات رئیسه مجلس دانش‌آموزی شهرستان‌های استان‌ تهران، دانش آموزان ماهان آدینه از شهرستان رباط‌کریم، طاها توکل از شهرستان پردیس، حمیدرضا رحیمی از ناحیه یک ری، محمدامین محمدی‌پور از گلستان و در شب دوم دختران عضو هیات رئیسه مجلس دانش‌‌آموزی دختران شهرستان‌های استان تهران، دانش‌آموزان هستی هیزجی از شهرستان رباط‌کریم، هستی درویش از شهرستان شهریار، مبینا طلوعی‌آذر از ناحیه یک بهارستان و ساناز مجرد از شهرستان قرچک از شهرستان های استان تهران در این برنامه حضور داشتند.

این برنامه با محوریت نماد‌های هویت‌ساز ملی از جمله ایران و هویت ملی با حضور دختران و پسران و همچنین فعالان حوزه کودک و نوجوان پخش می‌شود؛ رامتین چیت‌سازان و فاطمه امجدیان مجری‌های این برنامه هستند.

لازم به ذکر است که پویش عمو‌قاسم، با عنوان بزرگترین رویداد دانش‌‌آموزی به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با محور‌های سرود، پادکست، نقاشی و مسابقه کتابخوانی هر شب از طریق ویژه برنامه پخش‌های زنده صورت می‌گیرد.

خبرنگار‌ دانش‌آموز: بهار افراسیابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار