نماینده جمعیت هلال احمراستان تهران:

برگزاری طرح دادرس در ناحیه دو بهارستان

بهارستان دو (پانا) - نماینده جمعیت هلال احمر شهرستان‌های استان تهران در جلسه‌‌ هماهنگی و تبیین یازدهمین دوره طرح ملی دادرس با اشاره به محدویت‌های کرونایی و آموزش مجازی در سال‌های گذشته از آغاز آموزش حضوری این طرح در مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۰۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری طرح دادرس در ناحیه دو بهارستان

محمد سلطانی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهارستان گفت: طرح دادرس در ۵ مرحله انجام می‌شود که‌‌ در قالب مباحث تئوری و عملی ارائه می‌شود و ویژه دانش آموزان پایه‌های هشتم است، اما داوطلبان علاقه‌مندی که در پایه‌های هفتم و نهم هستند نیز می‌توانند در صورت تمایل به فعالیت در این کانون ها بپردازند و با جمعیت هلال احمر همکاری کنند.

وی افزود: این طرح در مرحله‌‌ اول با انتخاب دانش‌آموزان داوطلب در مدارس و آموزش آنان توسط مربیان هلال احمر انجام می‌شود. سپس با اجرای مسابقات درون مدرسه‌ای و تشکیل اعضای کانون ادامه پیدا می‌کند و در نهایت نیز، بین مدارس شهرستان بهارستان مسابقاتی برای انتخاب نماینده به مرحله‌‌ استانی اجرا می‌شود.

سلطانی ادامه داد: یازدهمین دوره طرح ملی دادرس در مدارس متوسطه اول ناحیه دو بهارستان باهمکاری آموزش و پرورش برگزار می‌شود و طرح دادرس با رویکرد دانش‌‌آموزان آماده در روزهای سخت، در راستای آموزش به دانش‌آموزان علاقه‌مند به منظور فعالیت در کانون‌های دانش‌آموزی در مدارس برگزار می‌شود.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه بدرلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار