بیانیه آموزش و پرورش سیستان‌و‌بلوچستان در پی حوادث تروریستی در زاهدان و شیراز

‌تلاش‌های دشمنان باعث اتحاد، همبستگی و همدلی بیشتر مردم خواهد شد

زاهدان (پانا) - اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای ترور شهیدان «مهدی ملاشاهی» و « جواد کیخا جهانتیغی» در زاهدان و هتک حرمت به حرم شریف حضرت شاهچراغ را محکوم کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد
‌تلاش‌های دشمنان باعث اتحاد، همبستگی و همدلی بیشتر مردم خواهد شد

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و ایادی سرسپرده هیچگاه تحمل مقاومت و ایستادگی ملت‌های آزادی‌خواه و مستقل جهان را نداشته است و همواره تلاش در به ‌هم‌زدن نظم و انسجام درونی این جوامع را سرلوحه برنامه‌های ناجوانمردانه و خبیثانه خویش قرار داده است. از سوی فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان که همواره قربانی حملات تروریستی بوده و است و شهدای گرانقدری را برای تداوم انقلاب اسلامی تقدیم پیشگاه خداوند دادار و ساحت حضرت ولی عصر کرده است، تسلیت می‌گوییم.

جنایت تروریستی حرم مطهر شاهچراغ در شیراز و شهادت جمعی از زوار و خدام آن مضجع نورانی و نیز شهادت پرافتخار پاسدار رشید سپاه اسلام، سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی ملاشاهی و همرزم او بسیجی شهید جواد کیخا در زاهدان، توسط عناصر فرومایه‌ای صورت گرفته که تمام فکر و ذکر و توان خود را چشم بسته در اختیار دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای ایران قرار داده‌اند، تهنیت و تسلیت عرض می‌شود.

کوردلان بدانند که سرزمین ایران اسلامی هرگز از فوج مردان دلیر خالی نبوده و نخواهد ماند و تلاش‌های دشمنان ایران تنها باعث اتحاد و همبستگی و همدلی بیشتر مردم شریف ایران خواهد شد.

اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ضمن محکوم‌کردن این جنایات تروریستی و ابراز همدردی با بازماندگان و خانواده‌های شهدای این حوادث دردناک، از ملت آگاه ایران دعوت می‌کند که با بصیرت انقلابی فتنه‌ها را دریافته و با وحدت کلمه و ‌حفظ انسجام ملی و حمایت از مدافعین امنیت این خاک، مانند گذشته چشم طمع کوردلان را کور کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار