در پی شهادت دانش‌آموزان در حرم مطهر احمدابن موسی(ع)؛

پویش پروانه‌های حرم در سیستان و بلوچستان آغاز به‌کار کرد

زاهدان (پانا) - پویش دانش‌آموزی «پروانه‌های حرم» در همدردی با تمام دانش‌آموزان ایران در سوگ شهادت 3 دانش‌آموز حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ در سیستان و بلوچستان آغاز به‌کار کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۹۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
پویش پروانه‌های حرم در سیستان و بلوچستان آغاز به‌کار کرد

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، ضمن عرض تسلیت شهادت جمعی از هم وطنانمان خصوصا دانش آموزان علی اصغر گویینی، آرشام سرایداران، محمدرضا کشاورز در حادثه تروریستی حرم مطهر احمد ابن موسی، شاه چراغ (ع) اظهار کرد: با هدف ابراز همدردی و همدلی با تمامی دانش آموزان ایران اسلامی پویش«پروانه‌های حرم» از امروز در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود.

عباس پوردرویش افزود: دانش آموزان علاقمند در تمامی مقاطع تحصیلی می توانند با ارسال شعر، دلنوشته، نقاشی، پوستر، اینفوگرافیک، پادکست و ویدیو (حداکثر یک دقیقه) در پیام رسان شبکه شاد به شماره ۰۹۱۵۰۴۵۷۷۱۴ حداکثر ۱۴ آبان در این پویش شرکت کنند.

وی ضمن تاکید بر مشارکت فعال مدیران مدارس در اجرای این پویش خاطرنشان کرد: علاوه بر این پویش، مدیران، معاونین و مربیان پرورشی مدارس نیز شایسته است در خصوص برگزاری مراسم سوگواری دانش آموزی در گرامیداشت یاد این شهیدان، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و تولید محتوای فرهنگی و نشر حداکثری آن در گروه های دانش آموزان و اولیا اهتمام ویژه داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار