پیام تسلیت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان؛

حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، راوی حقیقت خوی استکباری غربی‌ها است

زنجان (پانا) - اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان در پی حادثه تروریستی و شهادت و مجروحیت شماری از هموطنان عزیز در حرم مطهر شاهچراغ(ع) شیراز، پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۸۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد
حادثه تروریستی حرم شاهچراغ، راوی حقیقت خوی استکباری غربی‌ها است

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«بریزید خون‌ها را، این نهضت باید زنده بماند، بکُشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود.‎‏ (امام خمینی(ره))

باز هم دست ناپاکی از آستین جهل و استکبار بیرون آمد و موجب شهادت و مجروحیت تعدادی از زائران احمد بن موسی(علیهم السلام) شد.

زنان و مردان دلاور از روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی با تفکرات انحرافی، خشونت‌گرا و بی‌منطقی مواجه بوده‌اند که عزت و سربلندی ایران اسلامی و شکوه و عظمت تفکر انقلابی را بر نتافته و در صدد تقابل با سیل خروشان ملت برآمده‌اند.

نه ترورهای وحشیانه دهه اول انقلاب و نه هشت سال جنگ تحمیلی و مشکلات ناشی از آن و نه تحریم‌های ناعادلانه سال‌های اخیر، کوچکترین تردیدی در عزم راسخ مردم همیشه در صحنه و مسئولان خدمتگزار برای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی وارد نکرده است.

اقدام کوردلانه اخیر نیز در ادامه همان مسیر غلطی است که نشان از کوته‌بینی مخالفان و دشمنان این مرزوبوم دارد ضمن اینکه پرده دیگری از این ماجرا، راوی حقیقت خوی استکباری غربیان بوده و نشان‌دهنده آن است که در صورت تسلط این تفکر تکفیری چه جنایاتی اتفاق می‌افتد.

مسئولین، مربیان و دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان زنجان ضمن عرض تسلیت در پی حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) شیراز به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، ملت عزیز ایران اسلامی و خانواده‌های داغداری که عزیزانشان مظلومانه قربانی این جنایت غیرانسانی شدند از خداوند متعال علو درجات برای شهیدان این حادثه تروریستی و شفای عاجل برای مجروحان و نیز صبر وشکیبایی را برای بازماندگان ایشان مسئلت داریم و از دست‌اندرکاران و مسئولین مربوطه خواستاریم تا گرفتن انتقام از همه برنامه‌ریزان و مجریان این واقعه ناگوار پیگیر مسائل باشند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار