مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:

فرزندان‌مان را بر اساس سند تحول بنیادین تربیت کنیم

کرمانشاه (پانا) - مدیرکل آموزش وپرورش کرمانشاه آموزش و پرورش را پیشگام توسعه کشور در تمام حوزه‌ها دانست و گفت اگر فرزندان بر اساس سند تحول بنیادین تربیت شوند، آینده جامعه و کشور تضمین می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۱۸۴۲۰
لینک کوتاه کپی شد
فرزندان‌مان را بر اساس سند تحول بنیادین تربیت کنیم

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه به همراه مرزبان نظری، مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان از مدارس شاهد شهر کرمانشاه بازدید کردند و ضمن قدرانی از تلاش‌های مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی استان جهت فراهم کردن امکانات فیزیکی با سطح کیفی عالی در این استان، آموزش و توانمند‌سازی را از ضروریات زندگی حرفه‌ای هر معلم برشمرد و اظهارکرد: آموزش و پرورش پیشگام توسعه کشور در تمام حوزه‌ها است، از این رو اگر فرزندانی بر اساس سند تحول بنیادین تربیت کنیم آینده جامعه و کشور تضمین می‌شود.

محمدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که لازمه اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، برنامه‌ریزی دقیق و تهیه نقشه راه و عمل به آن، تا رسیدن به اهداف تعیین شده است، افزود: معلمان نقش راهبردی و اساسی در تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دارند که مدارس شاهد استان می‌توانند در این مسیر پیشتاز باشند.

در ادامه این بازدید مرزبان نظری افزود: توجه جدی به نیازهای آموزشی و پرورشی دانش‌آموزان در مدرسه از قبیل کتابخانه، نمازخانه، کارگاه‌های علمی و رایانه، آزمایشگاه، زمین بازی مناسب، وسایل و امکانات ورزشی و... در ارتقای کیفیت آموزشی نقش بسزایی دارد.

محمدی، دبیر شورای آموزش و پرورش استان در این بازدید یاد‌آور شد: مدارس شاهد علاوه بر ساعات و فعالیت‌های جاری تمام مدارس، موظف به رعایت قوانین و مقررات به ویژه برنامه درس ملی هستند همچنین برنامه‌های اختصاصی نیز برای این مدارس تعریف شده‌است که کیفیت و شیوه‌های اجرا، متناسب با شرایط و با توجه به نظر شورای مدرسه سیاست‌گذاری می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار