معاون پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان قرچک:

مربیان پرورشی بالاترین نقش را در اجرای سند تحول بنیادین دارند

قرچک (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان قرچک، مربیان پرورشی را دارای بالاترین نقش در سند تحول بنیادین دانست و از برگزاری اولین کارگاه توانمندسازی مربیان پرورشی جدیدالورود خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۲۲۱۸
لینک کوتاه کپی شد
مربیان پرورشی بالاترین نقش را در اجرای سند تحول بنیادین دارند

محمدحسین حافظی، معاون‌ پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان قرچک در اولین کارگاه توانمند‌سازی مربیان پرورشی جدیدالورود گفت: این کارگاه با تمرکز به ساحت‌های شش‌گانه تربیتی و نگاه ویژه سند تحول بنیادین به حوزه‌ پرورشی اهمیت بسیاری دارد.

حافظی بر ضرورت تسلط مربیان پرورشی در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: مربی پرورشی که بالاترین نقش را در سند تحول بنیادین دارد، باید در حوزه‌های مختلف مبانی سیاسی، مبانی اخلاقی، سواد رسانه و فضای مجازی تسلط کافی را داشته‌ باشد.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان قرچک در ادامه اظهار‌کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که همواره روی مسئله ‌پرورشی تاکید کرده‌اند و باید جدی گرفته ‌شود و توانمندسازی مربی پرورشی در جهت تحول مطلوب در آموزش و پرورش اهمیت دارد.

در پایان جلسه، کارشناسان و کارشناس مسئولان حوزه پرورشی مبانی و چشم‌انداز فعالیت‌های پرورشی و تربیت‌بدنی را تبیین و در جهت تسریع و اولویت‌بندی برنامه‌های پیش رو اقدامات لازم را شرح دادند.

دانش‌آموز خبرنگار: آرزو محمدنژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار