مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ساری در گفت و گو با پانا:

غفلت بعضی دستگاه ها در حوزه فرهنگی باعث شده بود نسل نوجوان و جوان غافل شوند

میاندورود (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرستان ساری در همایش فرهنگیان استان، سهل انگاری نهادهای فرهنگی را عامل غفلت نسل آینده دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۸۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
غفلت بعضی دستگاه ها در حوزه فرهنگی باعث شده بود نسل نوجوان و جوان غافل شوند

زین العابدین نوکنده در همایش فرهنگیان استان اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش که از سوی اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، جامع عمل پوشانیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی بود.

وی عنوان کرد: رهبری در این حوزه (سبک زندگی اسلامی) تذکر و تاکید داشتند چرا که با نگاه بصیرتی خویش نفوذ و نقشه دشمنان را به خوبی درک می‌کردند.

نوکنده در گفت و گو با پانا افزود: متاسفانه غفلت بعضی دستگاه ها در حوزه های فرهنگی باعث شده بود که نسل نوجوان و جوان غافل شوند و در دام فتنه و دسیسه بدخواهان این نظام و انقلاب گرفتار شوند.

این مقام عالی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو ساری گفت: این قبیل همایش ها باعث هم افزایی ، هم فکری و مشخص کردن چالش ها ، سوالات متعدد و بی شمار که در ذهن دختران و پسران امروز ما هست خواهد شد.

نوکنده ادامه داد: انشاالله معلمان گرانقدر با بهره گیری از منویات رهبر فرزانه انقلاب پاسخ گو سوالات و نیازهای دانش آموزان باشند و این آگاهی افزایی را در چنین جلسات گفتمانی می شود پیدا کرد، چرا که با راهکار های منطقی به هدف اصلی که تعالی فرزندانمان در حوزه تعلیم و تربیت باشد خواهیم رسید.

خبرنگار پانا: امیرعلی عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار