کارگاه مادر و کودک در پیش دبستانی شایستگان سرخه برپا شد

سرخه (پانا) - کارگاه مادر و کودک، به مناسبت و به بهانه روز جهانی غذا و تخم مرغ ویژه نوآموزان پیش دبستانی شایستگان شهرستان سرخه برپا شد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه مادر و کودک در پیش دبستانی شایستگان سرخه برپا شد

کارگاه مادر و کودک، با شعار «حال خوش کودکی؛ رنگ خوش زندگی» به همت پیش دبستانی شایستگان در سالن مدیریت بحران شهرداری سرخه برگزار شد.

ربابه صفی، مربی پیش دبستانی شایستگان سرخه در گفت و گو با پانا، مهمترین اهداف برپایی کارگاه مادر و کودک را تقویت ارتباط مادر، آموزش، تربیت و پرورش کودک خلاق، ایجاد محیطی شاد و کودکانه، برقرای ارتباط عاطفی بین مادر و کودک و تقویت هوش هیجانی کودکان عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه به مناسبت و بهانه روز جهانی تخم مرغ و غذا برپا شد، گفت: کودکان لایق بهترین‌ها هستند و ما سعی‌مان بر این است که عالی‌ترین‌ها را برایشان رقم بزنیم تا دنیایی شاد و آینده ای زیبا داشته باشند.

مربی پیش دبستانی شایستگان سرخه ضمن تقدیر از همراهی مادران با کودکانشان در این کارگاه آموزشی، شاد و خلاقانه تأکید کرد: والدین در کنار مربیان نقش بسیار مهمی در تربیت و تقویت خلاقیت در کودکان دارند.

صفی عنوان کرد: در این کارگاه یک روزه ویژه برنامه های متنوعی همچون بیان خواص غذایی تخم مرغ، ویژه برنامه حاملان قرآن، بازی‌های کودکانه و فعالیت‌های حرکتی کودکان و مادران برپا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار