سوت آغاز المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای در استان سمنان زده شد

سمنان (پانا) - در مراسمی با حضور وزیر آموزش و پرورش، المپیادهای ورزشی دانش‌آموزان به‌صورت رسمی شروع شد و 1 هزار و 17 طرح ورزشی دانش‌آموزی در سراسر کشور به بهره‌برداری رسید.

کد مطلب: ۱۳۱۶۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
سوت آغاز المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای در استان سمنان زده شد

آیین افتتاح ۱۰۱۷ پروژه ورزشی طرح شهید سردار سلیمانی و آغاز چهلمین دوره مسابقات ورزشی درون مدرسه‏‌ای، یادواره شهدای مدارس دخترانه زینبیه و ثارالله میانه، با رویکرد مشارکت‌طلبی دانش‌آموزان و خانواده‌ها با حضور وزیر آموزش و پرورش در تهران و به صورت ویدئوکنفرانسی در سراسر کشور برگزار شد.

در این برنامه و همزمان با اولین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش در قالب طرح ملی شهید سلیمانی، یک کلاس درس تربیت بدنی در مرکز آموزش استثنایی مادر دامغان با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان به بهره برداری رسید.

روح اله حسنی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به تمام تلاشگران، متولیان و معلمان عرصه ورزش، گفت: آنچه در این مدت در قالب طرح کشوری شهید سلیمانی به عنوان نهضت ملی طراحی و ایجاد فضاهای ورزشی دانش آموزی و درون مدرسه ای انجام شده، یک نهضت و کار جهادی از سوی دولت و مسئولان تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش بوده که با تکمیل و افتتاح 2 هزار و 100 طرح ورزشی دانش آموزی، 50 درصد به فضای ورزشی مدارس کشور اضافه خواهد شد.

وی همچنین اظهار کرد: در کنار فعالیت های آموزشی مدارس، ضرورت ایجاد محیط پرنشاط و جذاب برای کیفیت بخشی به درس تربیت بدنی، اجرای با کیفیت رویدادهای ورزشی درون مدرسه ای و فعالیت های فوق برنامه مدارس به شدت احساس می شود و تحقق این امر جزء با حمایت و مشارکت بخش های مختلف، نهادهای مرتبط، مدیران مدارس، خیرین و انجمن های اولیاء و مربیان مدارس محقق نخواهد شد.

سوت آغاز المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای زده شد

با حضور روح اله حسنی، معاون تربیت بدنی و سلامت و مهدی شعبانی، رئیس اداره تربیت بدنی استان، المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای نیز به میزبانی آموزشگاه شاهد پسران دامغان و همزمان در مدارس استان آغاز شد تا با ایجاد رقابت سالم و بانشاط، مسئولیت پذیری دانش‌آموزان را از طریق فعالیت های ورزشی تقویت کند.

در روز گذشته این دو مقام مسئول همچنین در مراسم ورزش صبحگاهی آموزشگاه شوکتی فر و آیین هفتۀ پیوند اولیاء و مربیان در آموزشگاه گوهرشاد دامغان حضور یافته و درنهایت نشست تخصصی با معلمان تربیت بدنی برگزار کردند و از 7 پیشکسوت فرهنگی (معلم ورزش) تجلیل کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار