اختصاص ۵۵ میلیارد تومان برای ساماندهی گلزار شهدا و موزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

یاسوج(پانا) - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت شهرداری یاسوج در بازده زمانی یک ماهه نسبت به ساماندهی گلزار شهدا اقدام کند.

کد مطلب: ۱۳۱۶۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص ۵۵ میلیارد تومان برای ساماندهی گلزار شهدا و موزه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری یاسوج در بازده زمانی یک ماهه نسبت به ساماندهی گلزار شهدا اقدام کند.

کیامرث حاجی‌زاده در نشست ساماندهی گلزار شهدا با بیان اینکه خون شهدا تضمین کننده و ادامه دهنده انقلاب اسلامی ایران است و بارها در خطرهای گوناگون این مورد را دیدیم، افزود: قبلا گفتم و دوباره تاکید می‌کنم که برای رسیدگی به گلزار شهدا دنبال تبصره و ماده نباشید.

وی ضمن انتقاد از عدم اجرای برخی مصوبات اظهار کرد: وقتی موردی را مصوب می‌کنیم همه دستگاه‌ها موظف به پیگیری هستند، مصوب کردم طی مدت ۶ ماه مشکل آب، برق و راه گلزارهای مطهر شهدا رفع شود اما با گذشت چهار ماه هنوز برخی مصوبات مانده و اجرایی نشده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر رفع مشکل آب، برق و گاز در همه کارهای مطهر شهدا تاکید و خاطرنشان کرد: سه دستگاه متولی مشکلی به لحاظ اعتباری ندارند و در مناطقی هم که این اقدامات صورت گرفته تکمیل شوند.

حاجی‌زاده در خصوص گلزار شهدای یاسوج مرکز استان تصریح کرد: شهرداری یاسوج طرف مدت یک ماه موظف است ساماندهی گلزار شهدای یاسوج را انجام دهد و در بحث اعتباری به شهرداری کمک می‌کنیم.

وی به اعتبارات اختصاص یافته به گلزار شهدای یاسوج در سال گذشته اشاره و عنوان کرد: اعتبارات سال گذشته ۵ میلیارد تومان بود اما امسال از متمم سفر رئیس جمهور، اعتبارات استانی و توازن و سایر محل‌ها بیش از ۱۸ میلیارد تومان برای ساماندهی گلزار شهدا اختصاص داده شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدام ارزشمند صورت گرفته در تپه نورالشهدا یاسوج و استفاده از معماری ایرانی و اسلامی عنوان کرد: ۲۳ میلیارد تومان از محل نفت برای تکمیل تپه نورالشهدا یاسوج، سی‌سخت، باشت، دهدشت و سایر مناطق اختصاص شد ضمن اینکه دو میلیارد تومان هم برای گلزار شهدای باشد در نظر گرفته شد

حاجی زاده با بیان اینکه در مجموع ۴۵ میلیارد تومان برای ساماندهی گلزار شهدا و تکمیل تپه نورالشهدا اختصاص یافته اظهارکرد: ۱۰ میلیارد تومان برای موزه دفاع مقدس در نظر گرفته شد که مجموعه اعتبارات به ۵۵ میلیارد افزایش می‌یابد و حرکت جدی با نگاه فرهنگی صورت گرفته است.

به گزارش پانا به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، همچنین رضا پارسیان نژاد، مدیرکل بنیاد شهید و امو رایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: تعداد گلزارهای شهدا در این استان ۵۳۱ مورد بوده که ۴۷۳ مورد ساماندهی شده، ۱۶ مورد در دست اقدام و ۴۲ مورد ساماندهی نشده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار