24 درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن در فارس تایید نهایی شده‌اند

شیراز (پانا) - به گفته مدیرکل راه و شهرسازی فارس، طبق قانون جهش تولید مسکن تمامی دستگاه‌های دولتی موظفند که وظایف خود را در قبال اجرای طرح بزرگ نهضت ملی مسکن انجام دهند و تا همکاری همه‌جانبه تمامی دستگاه‌ها صورت نپذیرد این طرح به سرانجام نخواهد رسید.

کد مطلب: ۱۳۱۶۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
24 درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن در فارس تایید نهایی شده‌اند

محمودرضا طالبان، گفت: 140 هزار نفر در استان فارس واجد شرایط واگذاری مسکن در طرح نهضت ملی مسکن هستند که از این تعداد 54 درصد واجدین شرایط واگذاری معادل 75 هزار نفر مربوط به شهر جدید صدرا است.

وی افزود : 24 درصد متقاضیان تایید نهایی شده طرح نهضت ملی در استان فارس که معادل 33 هزار نفر می‌شوند، مربوط به کسانی است که در شهرها زیر 100 هزار نفر زندگی می‌کنند و در این شهرها متقاضی دریافت مسکن هستند که راه و شهرسازی فارس موظف است زمین را در این شهرها تامین و برای ساخت در اختیار بنیاد مسکن قرار دهد.

طالبان ادامه داد: تاکنون زمین بیش از 21 هزار واحد در شهرهای زیر 100 هزار نفر تأمین و تحویل بنیاد شده است و بنیاد مسکن عملیات اجرایی تعدادی از این واحدها را آغاز کرده است.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: 22 درصد واجدین شرایط نیز در شهرهای بالای 100 هزار نفر به شیراز شهر شیراز که حدوداً 31 هزار نفر هستند.

دبیر شورای مسکن استان فارس اضافه کرد: راه و شهرسازی فارس تمام توان خود را برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به کار گرفته و حال نوبت دیگر دستگاه‌ها است که برای اجرای موفق آن پای کار بیایند و وظایف خود را تمام و کمال انجام دهند.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از 3400 هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان توسط راه و شهرسازی فارس مهیا شده و عملیات اجرایی بیش از 30 هزار واحد در استان آغاز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار