تکمیل بزرگراه شیراز – فسا – داراب – بندرعباس  در گرو تامین اعتبار مالی است

شیراز (پانا) - مدیر کل راه و شهرسازی فارس، بزرگراه شیراز- فسا- داراب- بندرعباس را از جمله محورهای ارتباطی مهم استان‌های فارس و هرمزگان دانست و گفت تکمیل و بهره‌برداری از این محور شریانی پرتردد در صورت تامین اعتبار شتاب خواهد گرفت.

کد مطلب: ۱۳۹۵۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
 تکمیل بزرگراه شیراز – فسا – داراب – بندرعباس  در گرو تامین اعتبار مالی است

محمود رضا طالبان در بازدید از محور بزرگراه شیراز - فسا - داراب - بندرعباس افزود: با توجه به تردد بالای مسیر و تصادفات ناگواری که در این محور روی می‌دهد، چهار خطه کردن آن جزو اولویت‌های نخست استان قرار گرفت و لذا اداره کل راه و شهرسازی فارس هم از سال 1384 عملیات چهار خطه کردن این محور را آغاز کرد.

وی، طول محور محور شیراز - فسا - داراب - بندرعباس در حوزه اداره کل راه و شهرسازی فارس را 350 کیلومتر برشمرد و ادامه داد: تاکنون 214 کیلومتر از این محور به شکل چهارخطه به اتمام رسیده و هم اینک در دست بهره برداری است.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس اظهار کرد: همچنین 75 کیلومتر از 136 کیلومتر باقیمانده در حد فاصل فسا به داراب و جنت شهر به سمت رستاق نیز توسط پیمانکار در حال اجرا است که عملیات زیرساختی در 40 کیلومتر به اتمام رسیده و آماده اجرای آسفالت است.

طالبان گفت: به رغم اینکه عملیات آسفالت 40 کیلومتر مذکور را حداکثر می توان ظرف سه ماه به اتمام رساند اما عملیات اجرایی پروژه به دلیل مطالبات بالای پیمانکار که بالغ بر سه هزار میلیارد ریال است به کندی پیش می رود.

وی افزود: در صورت تامین اعتبار می توان قسمتی از این مسیر پرتردد و پرحادثه را به شکل چهارخطه اجرا و ایمن کرد و مابقی مسیر را نیز به صورت مستمر حداکثر تا پایان سال 1405 به اتمام رساند و آماده بهره برداری کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار