مرحله دوم قرعه‌کشی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بوانات انجام شد

شیراز (پانا) - مرحله دوم قرعه‌کشی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بوانات به تعداد ۵۴ قطعه زمین بصورت دو طبقه به ۱۰۸ نفر با حضور مسوولان بنیاد مسکن دراین شهرستان انجام شد.

کد مطلب: ۱۳۷۷۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مرحله دوم قرعه‌کشی طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بوانات انجام شد

عزیزی معاون عمرانی فرماندار بوانات و نماینده دادستان و مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بوانات وتعدادی از متقاضیان در مراسم قرعه کشی و در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بوانات حضور داشتند.

کریم محمدی مدیر بنیاد مسکن شهرستان بوانات در حاشیه این مراسم، طرح نهضت ملی مسکن را از جمله طرح‌های زیربنایی برای تامین مسکن شهری دانست که با همت دولت و مشارکت و همراهی بنیاد مسکن در حال اجرا است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان بوانات اضافه کرد: این طرح با تامین زمین مناسب و با آورده متقاضیان در حال اجرا است و این امید وجود دارد که با بهره‌گیری از تسهیلات و تامین آورده در موعد مقرر اجرایی شود.

محمدی مدیر بنیاد مسکن شهرستان بوانات ادامه داد: شهرستان بوانات ظرفیت‌های مناسبی برای تامین مسکن شهری دارد، وجود متقاضیان مسکن در این شهرستان شرایط را برای ساخت و واگذاری مسکن شهری فراهم کرده است.

وی ادامه داد: هم اکنون طرح مسکن ملی و نهضت مسکن در فاز ثبت نام و اجرا قرار دارد و قرار است مسکن ارزان قیمت به افرادی که دارای ملک یا سند مسکونی نیستند تعلق گیرد. مسکن ملی در فازهای مختلف به کمک آورده متقاضیان و وامی که توسط دولت پرداخت خواهد شد اجرا می‌شود.

همچنین آیین کلنگ‌زنی طرح ملی مسکن شهرستان بوانات به تعداد ۳۰۰ واحد مرکزی دوطبقه برگزار شد باحضور حاج آقا زارع امام جمعه شهرستان فرماندار شهرستان و دیگر مسئولین محلی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار