رئیس اداره نهضت سوادآموزی منطقه ۱۲:

توسعه رسانه‌های مجازی باید با پشتوانه و پیوست سواد رسانه‌ای همراه شود

تهران (پانا) - رئیس اداره نهضت سواد‌آموزی منطقه 12 به استفاده بهینه از ظرفیت سواد رسانه‌ای در سوادآموزی بزرگسالان اشاره و تاکید کرد این امر مهم نیازمند راهبردهای مناسب آموزشی است.

کد مطلب: ۱۳۱۵۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
توسعه رسانه‌های مجازی باید با پشتوانه و پیوست سواد رسانه‌ای همراه شود

محمد پاسدار؛ رئیس نهضت سوادآموزی منطقه 12، در نشستی با آموزش‌دهندگان نهضت سوادآموزی در این واحد آموزشی، ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع‌الاول از آغاز ثبت نام دوره های مختلف سوادآموزی خبرداد.

وی گفت: ثبت نام طبق برنامه زمان‌بندی اعلام شده آغاز می شود و پس از گذراندن دوران پاندمی کرونا کلیه کلاس‌ها به شیوه حضوری و برابر مقررات اعلامی برگزار می‌شود.

پاسدار در ادامه افزود: پاندمی کرونا و فضای مجازی، نقش سواد رسانه ای رادر مواجهه بااین فضا بسیار پررنگ تر از قبل نشان داد و مشخص شد سوادآموزانی که دارای سطح سواد رسانه ای بالاتری بودند کمتر در تشخیص سره از ناسره دچار ابهام می شوند.

رئیس اداره سوادآموزی منطقه، استفاده بهینه از ظرفیت سواد رسانه ای در سوادآموزی بزرگسالان را موضوعی مهم دانست که نیازمند راهبردهای مناسب آموزشی است و گفت: اهمیت سواد رسانه ای بر کسی پوشیده نیست و از طرفی با گسترش فضای مجازی، شبکه ها و پایگاه‌های اطلاعاتی، سوادآموزان بزرگسال نیز مانند همه اقشار جامعه در تاثیر و تاثر متقابل از این فضا هستند و توسعه رسانه‌های مجازی باید با پشتوانه و پیوست سواد رسانه ای همراه شود.

پاسدار در پایان اظهار کرد: برابر شیوه نامه جدید ابلاغی، ثبت نام از سوادآموزان به شکل کلاسی به دو صورت پاره وقت و تمام وقت امکان پذیر است و اولویت در به کارگیری معلمین رسمی-پیمانی، فرهنگیان بازنشسته، آموزش دهندگان فعال و مشمولین قانون استخدامی ایثارگران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار