روز بدون کیف همراه با مجلات رشد در مدارس منطقه 12

تهران (پانا) - روز بدون کیف همراه با مجلات رشد در تمامی مدارس ابتدایی دولتی و غیر دولتی در نمایشگاه‌های مدرسه‌ای و منطقه‌ای دستاوردهای علمی_ پژوهشی دانش‌آموزان منطقه 12 را به تصویر کشید.

کد مطلب: ۱۳۶۶۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
روز بدون کیف همراه با مجلات رشد در مدارس منطقه 12

روز سه شنبه 5 اردیبهشت در تمامی مدارس ابتدایی شهر تهران روز بدون کیف همراه با مجلات رشد برگزار شد. در تلفیق این رویداد تحولی با برنامه جابربن حیان و فرصت های متنوع یادگیری، نمایشگا‌ه‌های مدرسه ای از دست‌سازه‌های دانش آموزان در تمامی مدارس ابتدایی منطقه دستاوردهای علمی_ پژوهشی دانش آموزان به نمایش گذاشته شد.

همچنین از آثار برگزیده علمی _ پژوهشی دانش آموزان در برنامه جابربن حیان و فرصت های متنوع یادگیری در نمایشگاه منطقه ای در پژوهش سرای فارابی رو نمایی شد. سیده عادله سجادی؛ مسئول ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران اعضای شورای معاونین منطقه راهبران برنامه های آموزشی ابتدایی دانش آموزان و اولیاء در این مراسم حضور داشتند.

الهام شوند، کارشناس تکنولوژی و گروه‌های آموزشی منطقه گفت: در این چرخش تحولی از حافظه محوری به پژوهش محوری و تمرکز بر ایجاد محیطی غنی از فرصت های متنوع یادگیری، دانش آموزان آموزش تمام ساحتی را در سطوح بالای شناختی آمیخته با شادی و نشاط تجربه کردند.‌

در پایان توسط طیبه علایی؛ سرپرست آموزش ابتدایی از کلیه مدارس منطقه، دانش آموزان، اولیاء و همکاران برای بازدید دعوت شد.

همچنین به پیشنهاد سجادی، از معاونین و همکاران سایر مناطق نیز دعوت بعمل می آید، برای بازدید از نمایشگاه منطقه ای، در پژوهشسرای فارابی حضور یابند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار