برگزاری مراسم نمادین نواختن زنگ فضا به مناسبت هفته جهانی فضا در شهرری

شهرری (پانا)- مدیر پژوهش‌سرای دخترانه زکریای رازی ناحیه یک شهرری از برگزاری وبینار ویژه همکاران و دانش‌آموزان علاقه‌مند به علم نجوم و فضا خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم نمادین نواختن زنگ فضا به مناسبت هفته جهانی فضا در شهرری

مراسم گرامیداشت هفته فضا با حضور مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک‌ شهرری و معاون آموزش متوسطه در دبیرستان دخترانه شریعت با شعار "فضا و توسعه پایدار" برگزار شد؛ این مراسم به همت انجمن نجوم پژوهش سرا، کارگاه آموزش نجوم و فضا با هدف آشنایی هر چه بیشتر دانش‌آموزان با فناوری‌ها و دستاوردهای فضایی ایران برپا شد.

محسن نوروزیان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در خصوص اهمیت علوم و فناوری‌های فضایی و نقش دانش‌آموزان در پیشبرد این علوم در آینده گفت: آگاه‌سازی دانش‌آموزان در راستای افزایش علم فضایی می‌بایست قسمتی از برنامه‌های آموزشی تفریحی را به خود اختصاص دهد؛ چراکه این علم از اهمیت بالایی برخوردار است و چه بسا تعداد قابل توجهی از دانش‌آموزان به این علم علاقه نشان داده و بتوانند دانش خود را در این زمینه تقویت و فعالیت کنند.

وی در ادامه بیان کرد: دانش‌آموزان می‌بایست در علوم مختلف اطلاعات داشته تا آگاهی سطح جامعه بالا رود؛ امید است در آینده‌ای نه چندان دور در کشور خوبمان ایران، شاهد خیل کثیری از دانش‌آموزانی آگاه به تمامی علوم، دانشمند و جامعه‌ساز باشیم.

دانش‌آموز خبرنگار: زهرا هاشم‌زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار