معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش کلات:

کودکان سرمایه‌ عظیم اجتماعی و محور توسعه فرهنگی در جامعه‌ هستند

کلات (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش کلات عنوان کرد شناسایی و پرورش استعدادهای مختلف کودکان، وظیفه مهم آموزش و پرورش است، چرا که کودکان سرمایه‌ عظیم اجتماعی و محور توسعه فرهنگی در جامعه‌ هستند.

کد مطلب: ۱۳۱۵۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
کودکان سرمایه‌ عظیم اجتماعی و محور توسعه فرهنگی در جامعه‌ هستند

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان کلات، «جشن بزرگ کودک‌» به‌مناسبت هفته ملی کودک با همکاری این مدیریت و برخی از نهادها، با حضور بیش از ۱۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس ابتدایی به صورت جداگانه در دو شهر کلات و چنار برگزار شد.

مرتضی جباریان، معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلات ضمن تبریک هفته وحدت و هفته ملی کودک، با بیان اینکه کودکان سرمایه‌ عظیم اجتماعی و محور توسعه همه جانبه به خصوص عرصه های فرهنگی در جامعه‌ هستند، اظهار کرد: هفته ملی کودک فرصتی بسیار مناسب برای افزایش توجه بزرگسالان به حقوق کودکان و تعامل و همفکری با متولیان و متخصصان تربیتی برای ارتقای کمی و کیفی خدمات به کودکان بویژه دانش آموزان در مقطع ابتدایی است.

وی افزود: شناسایی و پرورش استعدادهای مختلف کودکان وظیفه مهم آموزش و پرورش است و امیدواریم اولیای دانش آموزان در کنار ما همراهی لازم را داشته باشند تا بتوانیم این ماموریت خود را به خوبی انجام دهیم.

جباریان ضمن تقدیر از زحمات کارشناس تکنولوژی و گروه های آموزشی و سمانه صاحبی، مشاور امور بانوان فرمانداری، کارشناس فرهنگی هنری، مدیران و کارشناسان کانون ها و مدیران مدارس سطح شهر کلات و چنار که برای اجرای این برنامه بزرگ برنامه ریزی خوب و مطلوبی انجام دادند، بیان کرد: بیش از ۱۲۰۰ دانش آموز در این برنامه بزرگ در دو شهر کلات و چنار حضور داشتند که در کنار برنامه های مفرح و شاد، عمو نواب و آقا ماشاءالله به اجرای نمایش پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار