امام جمعه شهرستان کاشمر: 

دشمن از توان نوجوانان ما سوءاستفاده می‌کند

کاشمر(پانا)- امام جمعه شهرستان کاشمر گفت دشمن تلاش می‌کند تا در میدان از توان نوجوان و جوان ایرانی به‌عنوان ابزار برای پیروزی خودش استفاده کند.

کد مطلب: ۱۳۱۴۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
دشمن از توان نوجوانان ما سوءاستفاده می‌کند

حجت الاسلام و المسلمین جواد طاهری در گفت و گو با پانا اظهار کرد: دشمن تلاش می کند در میدان از نوجوانان و جوانان بعنوان ابزار برای خود استفاده کند. نوجوان نیازهایی دارد که دشمن این نیازها را شناخته و به وسیله فضای مجازی و تبلیغات فراوانی که دارد از آنان بهره می برد.

وی عنوان کرد: نیاز نوجوان و جوان ما چند مورد است که عبارتست از الگوی سالم و هویت خواهی، تعادل بین عقل و احساس، مهارت برای اشتغال، نشاط و ... .

حجت الاسلام جواد طاهری گفت: جهت جلوگیری از سوء استفاده دشمنان برای نوجوانان باید برنامه ریزی کرد. بین اعتراض با آشوب تمایز قائل هستیم. زمانی که فرد بخواهد مطالبات عمومی را که تبدیل به قانون شده است، زیر پا بگذارد باید با او برخورد شود.

امام جمعه کاشمر افزود: نوجوانان برای مطالبه گری درست باید دانش کسب کنند و مطالبه دقیق داشته باشند. باید شجاعانه مطالبات شان را دنبال کنند و تا زمانی که گره را باز نکرده اند، کار را پیگیری کنند.

امام جمعه شهرستان کاشمر در ادامه گفت: نماز جمعه یکی از مکان هایی است که پیشنهاد می‌شود‌، حضور نسل دهه هشتادی و نودی در آنجا پررنگ شود و وقتی به این گونه باشد سبب رشد و پیشرفت نوجوان می شود. دلیل دیگر این است که ارتباط او با گروه و جامعه در این مراسم محقق می شود و حتّی نوجوان در نماز جمعه دوستان مناسبی پیدا می کند. نوجوانانی که دوست دارند هوش شان نسبت به جهان اسلام باز باشد با شرکت در نماز جمعه با مسائل جهان آشناتر می‌شوند. نوجوان قرار است آینده را بدست بگیرد، آینده را پیش‌بینی کند یا برای روزهای آینده آماده شود پس بایستی در نماز جمعه شرکت کند.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار