هفته ملی کودک، فرصت مناسبی برای پرداختن به برنامه‌های تربیتی ویژه کودکان عشایری است

مانه و سملقان (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی با گرامیداشت هفته ملی کودک اظهار کرد این هفته فرصت مناسبی برای پرداختن به برنامه‌های تربیتی مختص کودکان عشایری است.

کد مطلب: ۱۳۱۵۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
هفته ملی  کودک، فرصت مناسبی برای پرداختن به برنامه‌های تربیتی ویژه کودکان عشایری است

عصمت بدخشان ضمن تاکید بر اهمیت دوران کودکی گفت: با هدف برقراری عدالت آموزشی و دسترسی دانش آموزان عشایری به آموزش و پرورش با کیفیت، بایستی گام های اساسی و جهادی برداشته شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های شبانه روزی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شیروان بابت میزبانی و برنامه ریزی این مراسم، مدیریت آموزش و پرورش مانه و سملقان، هلال احمر و همراهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، به ارائه گزارش مختصری از اقدام های انجام شده در حوزه آموزش‌ و پرورش عشایری استان پرداخت.

برپایی غرفه های شهدا و تجدید میثاق با آنان، کارگاه های قصه گویی و نقاشی، ایستگاه های کتابخوانی و سلامت توسط مربیان کانون، سخنرانی مدیران کل امور عشایری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در خصوص اهمیت دوران کودکی، اجرای بازی های بومی و محلی، اهدای هدایا به دانش آموزان عشایری و نواختن زنگ نمادین هفته ملی کودک در منطقه عشایری قره میدان شهرستان مانه و سملقان از دیگر برنامه های این آیین بود.

در این آیین مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرماندار مانه و سملقان و مدیران آموزش و پرورش شهرستان های شیروان و مانه و سملقان حضور داشتند.

گفتنی است آموزش و پرورش خراسان شمالی دارای ۵ شهرستان و ۱ منطقه آموزشی عشایر، با بیش از ۸۰۰۰ دانش آموز عشایری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار