رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور:

داشتن ارتباط روحی و قلبی با دانش‌آموزان از مهمترین ملزومات تربیتی است

ارومیه (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور عنوان کرد تربیت دانش‌آموزان نیازمند دقت مضاعف است و معلمان نباید از این موضوع غفلت کنند، چرا که داشتن ارتباط روحی و قلبی با دانش‌آموزان از مهمترین ملزومات تربیتی است.

کد مطلب: ۱۳۱۴۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
داشتن ارتباط روحی و قلبی با دانش‌آموزان از مهمترین ملزومات تربیتی است

علیرضا عبدی در وبیناری با مدیران و روسای آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی بیان کرد: معلمان باید بر ساعات مطالعه خود بیافزایند و برای دانش آموزان پرسشگر جامعه جواب‌های قانع کننده داشته باشند.

وی اضافه کرد: لازم است با ادبیات خود دانش‌آموزان با آنان سخن گفته شود، چرا که معلمی صرف تدریس دروس نیست و داشتن ارتباط روحی و قلبی با دانش‌آموزان از مهمترین ملزومات آن است.

معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: فرصت‌های بسیاری برای نزدیک شدن به دانش آموزان در کلاس‌های درس وجود دارد و باید از این فرصت‌ها بهره برد و نحوه فکر کردن را به دانش‌آموزان یاد داد.

جواد جنگی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این جلسه بیان کرد: تلاش مدیران در آغاز مهرماه و بازگشایی مدارس قابل تقدیر است، چرا که زحمات بسیاری در زمینه تعمیر و تجهیز مدارس کشیده اند و در ثبت نام دانش آموزان با وجود مشکل فضا به سیستم و دایر شدن کلاس‌ها کمک کردند تا همه دانش آموزان در کلاس‌ها حضور یابند و از ثبت نام محروم نمانند.

وی اضافه کرد: در تنظیم برنامه‌های درسی مدارس، ثبت سفارش کتاب و کلاس‌بندی‌ها، ثبت نام پایه‌های ورودی نیز مدیران زحمات بسیاری متحمل شدند که جای تقدیر دارد.

جنگی ادامه داد: از فرهنگیان استان نیز تشکر می‌کنم که با درایت خود توانستند توطئه دشمنان در مدارس را خنثی کنند و مسلما تکیه بر باورهای اسلامی و انقلابی نقش مهمی در خنثی‌سازی این توطئه‌های فرهنگی خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار