مدیرکل آموزش و پرورش استان آذبایجان‌ غربی تاکید کرد:

اتخاذ تدابیر لازم برای تداوم آموزش در مناطق زلزله‌زده

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی در بازدید از مدارس زلزله‌زده شهرستان خوی و سلماس با تاکید بر تداوم آموزش دانش‌آموزان مدارس آسیب‌دیده خواستار تسریع در بازسازی این مدارس شد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۲۳۵
لینک کوتاه کپی شد
اتخاذ تدابیر لازم برای تداوم آموزش در مناطق زلزله‌زده

مدیر‌کل آموزش و پرورش و معاون آموزش ابتدایی استان آذربایجان‌ غربی با همراهی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی از مدارس شهرستان سلماس و خوی برای بررسی خسارت‌های احتمالی وارد‌شده بر اثر زلزله بازدید کردند.

جواد جنگی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه ستاد بحران شهرستان خوی اظهار کرد: ۸ اکیپ به‌صورت میدانی از فضاهای آموزشی شهرستان خوی بازدید به‌عمل آوردند که بر‌اساس برآورد اولیه از ۶۰ آموزشگاه بازدید شده، ۲۹ مدرسه دچار آسیب شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: آموزش و پرورش برای تداوم آموزش دانش‌آموزان مدارس آسیب‌دیده راهکارهای مناسب را پیش‌بینی خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه شورای برنامه‌ریزی و کمیته مدیریت بحران آموزش و پرورش شهرستان خوی نیز گفت: با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان، ترمیم و بازسازی مدارس آسیب‌دیده در زلزله شهرستان خوی با جدیت در دستور‌کار قرار دارد.

وی بیان کرد: تا پایان فرآیند بازسازی مدارس آسیب دیده، استفاده از شیفت بعد از ظهر مدارس همجوار و آموزش مجازی در دستور کار قرار دارد.

همچنین در بازدید از پروژه‌های آموزشی در حال ساخت شهرستان خوی، مدیرکل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان بر لزوم تسریع در تکمیل فرآیند احداث تاکید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار